Bruker-308643 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei. Jeg har lust å kjøpe Iphone 6, men har ikke nåkk penger til å kjøpa det med en gang. Vett noen hvor jeg kan få kjøpt iphone 6 heilt ny, men berre på dele betalingen opp? At jeg kunne betalt litt av prisen hver månen på telefonen? Hva ville det koste? Er det vert det? osv.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Da må du nok kjøpe gjennom teleoperatør. Der blir du nødt til å inngå abonnement også, men da slipper du i alle fall å betale hele telefonprisen med en gang. Ellers vet jeg at CDOn.com har oppdeling av betaling. Men en slik løsning gjør jo telefonen mye dyrere til syvende og sist da. Lenke til kommentar
Megablue Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Den beste hjelpen du kan få, er å drite i alt som har med eple å gjøre :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Etter prisstigningen 1. januar koster iPhone 6 mer enn den smaker. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 På Apple.no kan du også dele opp betalingen. Selv tror jeg det vil bli best å kjøpe med binding hos en operatør. Hos NetCom får du med ett originalt skinndeksel. Har dette selv og det er nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå