anonym7777 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er en jente på 18 år som har en del fett på magen. Jeg prøver å unngå godteri osv, samtidig som jeg trener litt hver dag. dette er mest dans, litt styrke og innimellom en joggetur. Kommer jeg til å klare å se resultater til rundt mai? Hvis jeg fortsetter å trene innimellom og spise en ok kosthold? Jeg spiser som regel skive eller knekkebrød til frokost, til lunsj er det ofte knekkebrød eller grov ris med kyllingfilet , salat o.l Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Siden det er natt skal du få det korte svaret; Ta kroppsvekten din, trekk fra ca 15kg. Gang det med 21 og da har du dagens kcal. Spis disse kaloriene hver dag + at du trener en time / for 500kcal hver dag. Da vil du gå ned 1 kg i uka. For å styre nedgangen mot å miste mest mulig fett så er det to ting som må inn. Styrketrening 3x uke , + kroppsvekt - 15kg x 3 = gram protein pr dag. Endret 7. januar 2015 av War Lenke til kommentar
NorwegianRunner Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvis du har tid til å løpetrene litt, så vil jeg definitivt anbefale det. Hva slags trening som funker som forbrenning, kan du se i øktrapportene på bloggen min.Jeg mener selv at rolige langturer forbrenner mest, men det er ulike meninger om dette. Kombinasjon med hard intervall er heller ingen dårlig idé. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) En myte vi kan slå ihjel med en gang er at sit-ups eller annen trening bekjemper magefett. Det er kostholdet som betyr noe her, sammen med aktivitetsnivået. Å kutte ned på karbohydrater og usunn mat er en god start. Å se resultater i Mai er absolutt ikke et urealistisk mål. Endret 15. januar 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå