Ladyleo Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg hadde laget favorittmaten i litt sexy klær. Enten til han kom hjem fra jobb eller mens han fikk sitte å spille etc. Tent litt lys og gjort det koselig. Servert favorittdrikken til. Så favorittsjokoladen/snacksen eller en skikkelig god dessert som du har laget. Det tror jeg mannfolk liker. Min elsker det hvertfall. Så hadde jeg sagt at han skal komme opp om 15 minutter. Da går du opp, tar på noe drit sexy, lenker deg fast i senga, tar på øyebind og legger en lapp der det står "gjør hva du vil med meg, safeword: torden" nederst på senga. Ihihihi. Neida, men noe sexy og ligge på senga når han kommer opp er vel ikke så farlig Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Så hadde jeg sagt at han skal komme opp om 15 minutter. Arbeidsdag+stor middag + drikke + dessert + 15 min på sofaen=zzzZZZzz håper ikke du har lenket deg fast for hardt Hvorfor skriver du "neida"? "JODA!" dette er en god ide..... viktig at mannfolka får gjort sine villeste fantasier med dama noen ganger, og motsatt. Det er spennende og bra for forholdet. Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Så hadde jeg sagt at han skal komme opp om 15 minutter. Arbeidsdag+stor middag + drikke + dessert + 15 min på sofaen=zzzZZZzz håper ikke du har lenket deg fast for hardt Hvorfor skriver du "neida"? "JODA!" dette er en god ide..... viktig at mannfolka får gjort sine villeste fantasier med dama noen ganger, og motsatt. Det er spennende og bra for forholdet. Jeg gjør sånt, og verre. Men for mange jenter er det litt uaktuelt å gjøre sånt. Kommer selvfølgelig an på mannfolket også. Noen menn vil kanskje dra grensa ganske langt hvis de får muligheten og det er ikke alle jenter komfertable med. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå