Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Koselig for kjæresten

Anbefalte innlegg

Har lyst å finne på noe koselig å gjøre for kjæresten som han virkelig setter pris på, for å vise han hvor mye han betyr. Noen som har en ide om hva? Noe som ikke bruker alt for masse penger, men ikke at det skal bli så veldig kleint heller (han er ikke så veldig fan av slike kleine ting)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva interesserer han seg for? Alder?

18 snart 19

Det han driver med er mye gaming, er med meg og kompisene og liker godt fotball

Evt tips til en ekstra kjekk bursdagsgave til 19års dagen?

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Høres ut som meg — når jeg var noe yngre.

Hadde du vært "min", kjøpt et spill du hadde funnet ut jeg ville like og vist genuin interesse for å spille det med meg den kvelden,

— og gjerne avsluttet det hele med noe kos "til vinneren" (du må tape 8o), tror jeg du hadde klart å gjort meg veldig glad og lysten
på å gjøre noe minst like fint for deg ved nærmeste anledning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Minecraft ser ut til å være noe "alle" liker, også på tvers av alder — selv om jeg ikke helt klarer å se morroa i det.

Det finnes til konsollene (Xbox og Playstation), samt PC. Siden du bruker uttrykket "gamer", tenker jeg han spiller på PC.

Mange "gamere" anser liksom ikke konsollspillere som "gamere" siden vi bl.a. ikke graver så dypt i lommene når vi kjøper konsoll og ikke klarer å være så nøyaktige og raske som man klare med mus og tastatur.

http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=minecraft

Lenke til kommentar

Det var lurt! Takk! :-) Noen tips til et billig, gøy spill som bare kan kjøpes for kos for oss? :-)

Liten lett fjelltur der du eller noen venner på forhånd har lagt ut en liten overraskelse du selv bestemmer... litt godteri, utstyr for å tenne ett bål som du kan lage god mat på, etc :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ingenting trumfer sølibat.

Ikke helt sikkert det heller. Har hørt en historie om ei Maria — for veldig lenge siden. 8o)

Der sier du noe.

Moral: Gi faen i prevensjon, for uansett hva du gjør så er du aldri trygg. Sats heller på nytelsen så lenge det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Eh hæ, hvorfor?

http://www.nettdoktor.no/sex_samliv/fakta/prevensjon_hvilken.php

Anonymous poster hash: d9265...44a

Vel du har rett antar jeg... men det kommer an på hvilken type kondom man bruker. Hvis man vil være supersikker så kan man kjøpe en durex som ikke går an å revne.... den er det sikreste uten å ikke ha sex... men vanlige kondomer er ikke veldig trygt heller tydeligvis. Husk kondomer beskytter mot sykdommer også da. Men den durexen er ekstrem... den er helt trygg....

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

3% sjanse for at en kondom ryker ved korrekt bruk høres helt tullete ut for meg, spesielt når man i samme tabellen sier usikkerheten rundt det å hoppe av i svingen bare er 4%.

Virker som mer synsing enn basert på observasjoner, når man spesifiserer ved korrekt bruk kan det umulig være riktig.

Skulle likt å se noen gode kilder på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...