anonym7777 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har lyst å finne på noe koselig å gjøre for kjæresten som han virkelig setter pris på, for å vise han hvor mye han betyr. Noen som har en ide om hva? Noe som ikke bruker alt for masse penger, men ikke at det skal bli så veldig kleint heller (han er ikke så veldig fan av slike kleine ting) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva interesserer han seg for? Alder? Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hva interesserer han seg for? Alder? 18 snart 19 Det han driver med er mye gaming, er med meg og kompisene og liker godt fotball Evt tips til en ekstra kjekk bursdagsgave til 19års dagen? Edit: dobbelpost Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Høres ut som meg — når jeg var noe yngre. Hadde du vært "min", kjøpt et spill du hadde funnet ut jeg ville like og vist genuin interesse for å spille det med meg den kvelden, — og gjerne avsluttet det hele med noe kos "til vinneren" (du må tape 8o), tror jeg du hadde klart å gjort meg veldig glad og lystenpå å gjøre noe minst like fint for deg ved nærmeste anledning. 1 Lenke til kommentar
anonym7777 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Det var lurt! Takk! :-) Noen tips til et billig, gøy spill som bare kan kjøpes for kos for oss? :-) Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Little big planet om det er playstation Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Minecraft ser ut til å være noe "alle" liker, også på tvers av alder — selv om jeg ikke helt klarer å se morroa i det. Det finnes til konsollene (Xbox og Playstation), samt PC. Siden du bruker uttrykket "gamer", tenker jeg han spiller på PC. Mange "gamere" anser liksom ikke konsollspillere som "gamere" siden vi bl.a. ikke graver så dypt i lommene når vi kjøper konsoll og ikke klarer å være så nøyaktige og raske som man klare med mus og tastatur. http://www.prisjakt.no/#rparams=ss=minecraft Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det var lurt! Takk! :-) Noen tips til et billig, gøy spill som bare kan kjøpes for kos for oss? :-) Liten lett fjelltur der du eller noen venner på forhånd har lagt ut en liten overraskelse du selv bestemmer... litt godteri, utstyr for å tenne ett bål som du kan lage god mat på, etc 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) slutt på p-piller uten å si ifra? supriiseee! Endret 7. januar 2015 av Henrik2k 8 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 slutt på p-piller uten å si ifra? supriiseee! Haha, ser det for meg! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 slutt på p-piller uten å si ifra? supriiseee! Vel p-piller er jo ikke så sikkert uansett, så engang vil det bli surprise. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 slutt på p-piller uten å si ifra? supriiseee! Vel p-piller er jo ikke så sikkert uansett, så engang vil det bli surprise. Haha, p-piller er rimelig sikkert ved riktig bruk. Ingenting er 100 % selvfølgelig, men det trumfer kondom f. eks. Anonymous poster hash: d9265...44a 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Haha, p-piller er rimelig sikkert ved riktig bruk. Ingenting er 100 % selvfølgelig, men det trumfer kondom f. eks. Anonymous poster hash: d9265...44a kjære unge deg, ingenting trumfer kondom Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel quotepyramide 1 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) kjære unge deg, ingenting trumfer kondom Ingenting trumfer sølibat. Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel quotepyramide Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Kjøp en god olje og gi mannen din en happy-ending massasje. Start mens han sover. 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ingenting trumfer sølibat. Ikke helt sikkert det heller. Har hørt en historie om ei Maria — for veldig lenge siden. 8o) 2 Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ingenting trumfer sølibat. Ikke helt sikkert det heller. Har hørt en historie om ei Maria — for veldig lenge siden. 8o) Der sier du noe. Moral: Gi faen i prevensjon, for uansett hva du gjør så er du aldri trygg. Sats heller på nytelsen så lenge det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) kjære unge deg, ingenting trumfer kondom Eh hæ, hvorfor? http://www.nettdoktor.no/sex_samliv/fakta/prevensjon_hvilken.php Anonymous poster hash: d9265...44a Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel quotepyramide Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Eh hæ, hvorfor? http://www.nettdoktor.no/sex_samliv/fakta/prevensjon_hvilken.php Anonymous poster hash: d9265...44a Vel du har rett antar jeg... men det kommer an på hvilken type kondom man bruker. Hvis man vil være supersikker så kan man kjøpe en durex som ikke går an å revne.... den er det sikreste uten å ikke ha sex... men vanlige kondomer er ikke veldig trygt heller tydeligvis. Husk kondomer beskytter mot sykdommer også da. Men den durexen er ekstrem... den er helt trygg.... Endret 5. februar 2015 av Tvillingsjel quotepyramide Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 3% sjanse for at en kondom ryker ved korrekt bruk høres helt tullete ut for meg, spesielt når man i samme tabellen sier usikkerheten rundt det å hoppe av i svingen bare er 4%. Virker som mer synsing enn basert på observasjoner, når man spesifiserer ved korrekt bruk kan det umulig være riktig. Skulle likt å se noen gode kilder på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå