squaddie Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kjempeproblem! jeg har et par livsviktige dokumenter i laptopen som nå nekter å starte! altså, jeg slår den på, den begynner å rulle, jeg får frem power-knappen som lyser grønt, men ingen skjermbilde vises. skjermen flasher 1 gang i 0.2 sek før den blir helt svart igjen. etter en stund, så slår maskinen seg av igjen. har forsøkt å ta av batteriet, sette på batteriet igjen, frakoble alt av kabler osv. men fremdeles ingenting. før det her skjedde, så hadde jeg slike pixel-linjer på skjermen. "dead lines" tror jeg de heter ellerno? får altså ingen skjermsignal. har også forsøkt å kjøre en vga-kabel fra laptop til pc-skjerm evt. tv uten at det fungerte.. skulle gjerne fått hentet et par ting fra harddisken, men hvordan får jeg dette til nå da...?! :O takk så meget på forhånd. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Skrur ut disken og setter den inn i en stasjonær pc eller en sata-docking og henter de ut på normal måte. Lenke til kommentar
squaddie Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 takker for hjelp. laptopen er nok kjørt og ferdig. må ha en ny en. takk igjen. tråd løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå