MRGT Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Har skrevet en del poster angående PC i det siste, derfor lager jeg denne tråden for personlige spørsmål når jeg skal velge komponenter, og bygge selve maskinen. Hei, Som noen av dere vet så skal jeg bygge meg en stasjonær PC. Har aldri bygd en PC før, og har ingen peiling på komponenter. Derfor trenger jeg deres barmhjertighet. ----------------------------------------------------------- Bygg; https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1499155&su=FE0322DE-DB53-4B60-83DD-15E5478518CB PSU: http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/stromforsyning/modulare/evga-supernova750g2/202020.7279/Kjøpes fra annen nettside siden Komplett ikke har den. Om noen kunne ha vært så snill og sjekket at alt passet? Hadde satt veldig stor pris på dette. Gjerne kom med innspill! Skjerm, mus, tastatur, SSD og kabinett har jeg fra før av. Dette blir min første PC, jeg har gått å siklet og spart i nesten ett år. Endelig har jeg jobbet og spart opp penger som skal brukes på PC. Gleder meg uendelig mye. Ha en strålende kveld videre. Mvh Marius! Endret 6. januar 2015 av Mariusgt Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 BYTT PSU, vet ikke hvor mange ganger det er sagt, men ville ikke anbefalt den til den prisen av et bygg. resten ser ok ut. 1 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 BYTT PSU, vet ikke hvor mange ganger det er sagt, men ville ikke anbefalt den til den prisen av et bygg. resten ser ok ut. Hadde tenkt å kjøpe den AX PSU'en, men var nokså dyr, vil prøve å holde meg under 13k. Har du noen innspill? Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Da kjøper jeg den, må ha sidepanel til Define R4 også, rener med de selger det på en annen nettside. De gjør det ikke på Komplett lengre.. Har en del W7 lisenser hjemme, er det verdt å kjøpe W8 istedet? Er det store ytelseforskjeller? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Evga 750G2? Er er vi hvertfall enige Men hvis du skal handle alt på komplett, kanskje denne? https://www.komplett.no/cooler-master-v650s-650w-psu/795284 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Da kjøper jeg den, må ha sidepanel til Define R4 også, rener med de selger det på en annen nettside. De gjør det ikke på Komplett lengre.. Har en del W7 lisenser hjemme, er det verdt å kjøpe W8 istedet? Er det store ytelseforskjeller? Win8.1 Jaaaa! Du får oppdatere gratis til win10 ifølge Gabriel fra MS Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Hadde jeg kunne valgt mellom de, hadde det blitt W8. Men er jo nesten 1,000kr ekstra. Kan alltids kjøpe i fremtiden da W10 kommer ut. Er ikke noe problem mtp jeg jobber og får skolestipend. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Digitalimpuls er vell mest sannsynelig og ha sidevinduet ditt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du kam oppgradere til win 7 til win 10 også! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du kam oppgradere til win 7 til win 10 også!Ja stemmer w7,w8 og w10 er bygd på w7. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Finner ikke sidepanelet verken på dustinhome via Prisjakt eller Digitalimpuls. :-( Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Finner ikke sidepanelet verken på dustinhome via Prisjakt eller Digitalimpuls. :-( Er så viktig? Driter i sidepanel selv på mitt R5 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Finner ikke sidepanelet verken på dustinhome via Prisjakt eller Digitalimpuls. :-( Er så viktig? Driter i sidepanel selv på mitt R5 Er et veldig stort ønske, er jo ganske kjedelig å bare se på et svart panel. Drar også ofte på Lan. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Ditt valg Ser dustinhome har sidepanel. Håper de får inn.. Uheldigvis er det samme dag så jeg drar på LAN. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Offentlig lan eller privat? Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Følger det med trådløst internett på hovedkortet? Det er offentlig lan Expensive. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Å, hvor? Endret 6. januar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Er et ganske lokalt et, er på Vestnes (30 min unna Molde). Rundt 500 stk tenker jeg. :-) Zargate heter det. Endret 6. januar 2015 av Mariusgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå