Gå til innhold

Spørsmålstråd: Kjøp av komponenter / bygging av PC

Anbefalte innlegg

Har skrevet en del poster angående PC i det siste, derfor lager jeg denne tråden for personlige spørsmål når jeg skal velge komponenter, og bygge selve maskinen.

Hei,

Som noen av dere vet så skal jeg bygge meg en stasjonær PC. Har aldri bygd en PC før, og har ingen peiling på komponenter. Derfor trenger jeg deres barmhjertighet. :love:

-----------------------------------------------------------

Bygg; https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1499155&su=FE0322DE-DB53-4B60-83DD-15E5478518CB

PSU: http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/stromforsyning/modulare/evga-supernova750g2/202020.7279/

Kjøpes fra annen nettside siden Komplett ikke har den.

Om noen kunne ha vært så snill og sjekket at alt passet? Hadde satt veldig stor pris på dette. :thumbup:

Gjerne kom med innspill! Skjerm, mus, tastatur, SSD og kabinett har jeg fra før av.

Dette blir min første PC, jeg har gått å siklet og spart i nesten ett år. Endelig har jeg jobbet og spart opp penger som skal brukes på PC. Gleder meg uendelig mye. :innocent:

Ha en strålende kveld videre.

Mvh Marius!

Endret av Mariusgt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BYTT PSU, vet ikke hvor mange ganger det er sagt, men ville ikke anbefalt den til den prisen av et bygg. ;)

resten ser ok ut.

Hadde tenkt å kjøpe den AX PSU'en, men var nokså dyr, vil prøve å holde meg under 13k. Har du noen innspill?

Lenke til kommentar

Da kjøper jeg den, må ha sidepanel til Define R4 også, rener med de selger det på en annen nettside. De gjør det ikke på Komplett lengre..

Har en del W7 lisenser hjemme, er det verdt å kjøpe W8 istedet? Er det store ytelseforskjeller?

Lenke til kommentar

Da kjøper jeg den, må ha sidepanel til Define R4 også, rener med de selger det på en annen nettside. De gjør det ikke på Komplett lengre..

Har en del W7 lisenser hjemme, er det verdt å kjøpe W8 istedet? Er det store ytelseforskjeller?

Win8.1 Jaaaa!

Du får oppdatere gratis til win10 ifølge Gabriel fra MS :)

Lenke til kommentar

Finner ikke sidepanelet verken på dustinhome via Prisjakt eller Digitalimpuls. :-(

Er så viktig?

Driter i sidepanel selv på mitt R5 :)

Er et veldig stort ønske, er jo ganske kjedelig å bare se på et svart panel. Drar også ofte på Lan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...