Leo21 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hallo, jeg har grønne øyer(mann), og lurer på om dere syns det er fint? Har brunt hår og. Er det forskjellige grønne øyer egentlig? Finnes det bare en type grønne øyer eller mørke grønne øyne og? Lenke til kommentar
Populært innlegg Karl Skapeland Skrevet 6. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, det er jo hyggelig med grønne øyer. Hvor ligger disse øyene? 15 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Vet dere om Adam Gregory har brungrønne eller lysegrønne øyne? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Grønne øyer er nok populært blandt damene tror jeg Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Grønne øyer er nok populært blandt damene tror jeg Lysegrønne ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ja, hvis du har mørkegrønne øyne kan du regne med et liv som singel. Vent nå lit ... Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Ja, hvis du har mørkegrønne øyne kan du regne med et liv som singel. Vent nå lit ... Er du ikke enig i at lysegrønne er finere enn mørkegrønne? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ja, hvis du har mørkegrønne øyne kan du regne med et liv som singel. Vent nå lit ... Er vel der samme om det er mørkegrønne eller lysegrønne øyer, egne øyer lyser jo penger lang vei Neida, helt ærlig, folk har forskjellige preferanser, noen liker brune øyer, andre liker grønne... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Grønne øyer er nok populært blandt damene tror jeg Som turistmål er vel grønne øyer like populært hos både menn og kvinner vil jeg tro. Tror ikke det er noen spesiell kjønnspreferanse der. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis du ikke har tatt hintet enda Leo, så har du skrevet øyer (landområder i varierende størrelse og form med vann/sjø på alle sider) istedenfor øyne (som vi ser med). Om du kan endre litt på emnet, ville jeg gjort det om jeg var deg. Så, til ditt tenkte tema; Min drømmejente hadde i mine yngre år mørkt brukt til sort hår og grønne øyne. Basert på mine tanker om det, vil jeg tro at jeg ikke ville vært uvillig å bytte med deg. Det sagt så er det i min verden fint, men jeg har til gode å møte noen med slike visuelle egenskaper som jeg har hatt anledningen til å "se dypt i øynene". For øvrig er ikke øyne og hår hele pakka, så det er andre ting i ansiktet — og på kroppen for øvrig, som kan begrense hvor fint det er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Typen har mørkegrønne øyne, som meg selv. Elsker hans øyne <3 1 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Typen har mørkegrønne øyne, som meg selv. Elsker hans øyne <3 Har du noen eksempelbilde av hvordan mørkegrønne øyne ser ut da? Alltid lurt på selv om jeg har mørkegrønne eller vanlig grønne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Typen har mørkegrønne øyne, som meg selv. Elsker hans øyne <3 Har du noen eksempelbilde av hvordan mørkegrønne øyne ser ut da? Alltid lurt på selv om jeg har mørkegrønne eller vanlig grønne. http://imgur.com/zD0sZav Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kommer nok an på om øyene er grønne av grantrær eller av for eksempel palmer. Sistnevnte pleier å falle i smak hos de fleste. Er det grantrær på øyene dine så er det nok ikke riktig like mange som blir imponert. Men helt klart noen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Grønne øyne er vel veldig vanlig? Ikke så vanlig som blå kanskj, vet ikke. Jeg har også grønne øyner og ser hvertfall bra med dem. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Typen har mørkegrønne øyne, som meg selv. Elsker hans øyne <3 Har du noen eksempelbilde av hvordan mørkegrønne øyne ser ut da? Alltid lurt på selv om jeg har mørkegrønne eller vanlig grønne. http://imgur.com/zD0sZav Det der kan vel ikke være mørkegrønne øyne? Ser jo ut som en helt ordinær grønnfarge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Lyset lurer deg litt. Huden min er ikke gul heller Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg liker best blå øyne og brunt eller sort hår. Dette er nok veldig subjektivt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Det finnes mange nyanser! Mamma har grønne, pappa har blå, mine er lyseblågrønne, hvis det er mulig å si Grønne øyer er nok populært blandt damene tror jeg Veldig individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå