Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Grønne øyer

Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvis du har mørkegrønne øyne kan du regne med et liv som singel.

Vent nå lit ...

Er vel der samme om det er mørkegrønne eller lysegrønne øyer, egne øyer lyser jo penger lang vei ;)

Neida, helt ærlig, folk har forskjellige preferanser, noen liker brune øyer, andre liker grønne...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har tatt hintet enda Leo, så har du skrevet øyer (landområder i varierende størrelse og form med vann/sjø på alle sider) istedenfor øyne (som vi ser med).

Om du kan endre litt på emnet, ville jeg gjort det om jeg var deg.

Så, til ditt tenkte tema;

Min drømmejente hadde i mine yngre år mørkt brukt til sort hår og grønne øyne. Basert på mine tanker om det, vil jeg tro at jeg ikke ville vært uvillig å bytte med deg.

Det sagt så er det i min verden fint, men jeg har til gode å møte noen med slike visuelle egenskaper som jeg har hatt anledningen til å "se dypt i øynene".

For øvrig er ikke øyne og hår hele pakka, så det er andre ting i ansiktet — og på kroppen for øvrig, som kan begrense hvor fint det er.

Lenke til kommentar

Kommer nok an på om øyene er grønne av grantrær eller av for eksempel palmer. Sistnevnte pleier å falle i smak hos de fleste. Er det grantrær på øyene dine så er det nok ikke riktig like mange som blir imponert. Men helt klart noen.

Lenke til kommentar

Typen har mørkegrønne øyne, som meg selv. Elsker hans øyne <3

Har du noen eksempelbilde av hvordan mørkegrønne øyne ser ut da? Alltid lurt på selv om jeg har mørkegrønne eller vanlig grønne.

http://imgur.com/zD0sZav

Det der kan vel ikke være mørkegrønne øyne? Ser jo ut som en helt ordinær grønnfarge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...