Kålhue Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg skal ha meg ny bil! Men jeg har ett lite problem. Pga noe inkasso jeg pådro meg i høst, får jeg ikke finansiering pr i dag. Det er forsåvidt ikke noe problem, for firmaet går så det suser nå, og jeg regner med å ha betalt ned dette før påske. Og bilen jeg skal ha må bestilles fra utlandet, da importøren vanligvis ikke tar inn denne fargen/utstyret. Og i følge forhandler klarer de kanskje å få den til landet til sommeren, om jeg bestiller nå. Men hva da med finansiering? Hva er gangen i dette når jeg bestiller ny bil? Må jeg ha finansieringen i orden når jeg bestiller bilen, eller holder det å ha finansieringen på plass når jeg henter bilen? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kontakt forhandleren. Dersom dette er en bil som de vanligvis ikke tar inn vil de nok ha en forsikring om at du kan gjøre opp for deg - men om de vil ha pengene på forskudd er jeg tvilende til. Forhandler tilbyr ofte finansiering gjennom avtalepartnere, som kanskje kan være en mulighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå