Gå til innhold

[Løst] Ny bærbar med mulighet for 2 ekstra skjermer.?

Anbefalte innlegg

Fins det bærbare som har mulighet for 2 ekstra skjermer ?

Vurderer 1 ekstra bred skjerm i stedet.

Den må også kunne brukes i docking og ha en relativt ren Windows install

uten crap.

Lenovo har vært bra der men den siste jeg kjøpte av dem var rimelig full av

"søppel" den og.

Må kunne kjøpe alt på Komplett.

Maskina skal ikke brukes til gaming men må ha bra nok grafikk til at den ekstra

skjermen-skjermene blir rimelig utnyttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan du ha to ekstra skjermer på bærbare. Du må bare velge en med to ulike skjermutganger eller støtte for ordentlig docking.

Du har ikke nevnt noe pris. Har intrykk av at Dell latitude er ganske fri for søppelprogrammer. Velger du en Latitude E6000-serie eller E7000 serie får du kvalitetsmaskin med mulighet for skikkelig docking (ikke bare sånn tullete USB-docking). E5000-serie støtter også ordentlig docking, men de har ikke like god byggekvalitet (bare plast).

HP elitebook har også god byggekvalitet og dockingstøtte, men der føler jeg det er mye værre søppelprogrammer og fullstendig reinstallasjon er nødvendig.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Strengt tatt støtter de fleste maskiner bygget for business docking. Dette kan du enkelt se ved å sjekke tilbehøret. Sjekk Dell og Lenovo.

Ang. "crap" - dette kan du enkelt fikse ved å formatere maskinen. Tar deg noen min, så har du en helt ren install,.

Finnes også adaptere. Kjøper du maskin med DP(displayport) kan du feks bruke denne: https://www.komplett.no/evga-displayport-hub/805672 og få tilgang til 3 utganger. De fleste skjermer med respekt for seg selv støtter displayport, om du holder deg unna billig ræl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...