morgan_kane Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Heisann Jeg er veldig interessert i en jobb og skreiv en knakende god søknad med CV, og jeg ble innkalt på intervju som jeg følte gikk veldig bra. Jobbintervjuet var rundt 10 desember og jeg har enda ikke hørt noe. Bør jeg sende mail å høre hvordan det går med ansettelsesprosessen? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ingen skade i å ringe og høre - da viser du bare initiativ. Gjorde det samme på en jobb etter intervju en gang da jeg, som deg, ikke hadde hørt noe på en stund. Hadde fått jobben, de hadde bare ikke kommet seg rundt å ringt opp igjen. Dette var dog en deltidsjobb, og jeg var da 17 år. Du har uansett ingenting å tape på å ringe. Viser initiativ og i verste fall slipper du å leve i uvissheten og kan fortsette jobbsøking for fullt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 jeg ville ringt framfor og sende mail , borsett fra det skader det ikke og ringe og vise initiativ at du er interessert i jobben . det kan være avgjørende om de er på vippen mellom deg og noen andre . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå