Persund12 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei jeg vurderer og kjøpe ny pc, men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Her er kriteriene mine så dere kan komme med forslag, si gjerne hva som er positivt og hva som er negativt. -Intel core i5 og oppover -Fint design, tynn -Skal brukes for litt spilling men mest for surfing - Under 10 000,- På forhånd takk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Nå er vel kanskje ikke multicom maskiner eller tundra de beste når det gjelder kvalitet. TUNDRA L3510 Ultra-thin 15.6" Full-HDMatt, Intel Core i5-4200H, 8GB, 1TB 7200rpm HDD, GeForce GTX 860M, Uten operativsystem, 20 mm Ekstremt tynn 15" kraftig arbeidsstasjon GeForce GTX 860M GDDR5 1TB 7200rpm HDD Intel® Dual Band Wireless-AC 7260 Men du får veldig mye for pengene, eneste minus er nok mangler operativsystem, men du kan velge, enten windows 7 eller 8.1. Nå ville jeg anbefalt SSD selv om harddisken ikke er helt elendig så vil en SSD være bedre for batteriet og gi bedre ytelse. Om du kan vente litt kanskje mot sommeren kan det tenkes GTX 960M og i5-5200H kommer. Men per dags dato tviler jeg du får noe særlig bedre laptop i den prisklassen, særlig om du vil ha full HD skjerm. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 ikke verst den laptoipen, men likte ikke det som står om RAM oppgradering: "Det er 1 ledig slot for ekstra RAM, men da må PCen demonteres og hovedkortet fjernes." Så litt vanskelig å oppgradere RAM på den der. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, merkelig at minneslot'en ikke er under tastaturet, som på andre bærbare av denne type. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Denne holder i massevis og koster bare 4.290. https://www.dustinhome.no/product/5010781884/z50-70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå