appelsinbrus Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Er ikke så veldig inne på Android siden jeg har hatt iPhone i noen år, så ha nåde med meg.. S3 GTI9305, Android 4.3 (har lest at sistnevnte kan ha strøm-issues). Har sjekket hva som går i bakgrunnen; 3 prosesser har gått de siste 15 minuttene og batteriet har alt mistet 4 prosent. Vet at Chrome tar en del, men det er jo ganske mye at det tappes så fort. De to andre er Gmail-appen og GSam Battery Monitor som jeg la inn i går. Skjermen bruker naturlig nok en del strøm (25% av totalt forbruk i følge GSam), mens resten er apper der Chrome og, ironisk nok, GSam bruker mest. Med dette forbruket holder telefonen i rundt 6,5 timer. Det er ikke bare forbruket jeg reagerer på, men at det hele er så ustabilt; andre ganger kan jeg bruke den dritmye i løpet av en dag, med både trådløst og 4G (ser ikke ut til å utgjøre noen spesiell forskjell) og jeg har strøm fra jeg står opp om morran til jeg legger meg igjen om kvelden. Da kan jeg til og med ha 10-20% igjen. Forslag til hva det kan være? Mens jeg har skrevet dette her har jeg mistet 2% til... Endret 6. januar 2015 av appelsinbrus Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har skjedd meg noen ganger med min i9300 at den drikker strøm av ukjent grunn. En restart pleier å fikse det Har ikke opplevd det etter at jeg la inn Slimrom. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Har skjedd meg noen ganger med min i9300 at den drikker strøm av ukjent grunn. En restart pleier å fikse det Har ikke opplevd det etter at jeg la inn Slimrom. Hva er slimrom egentlig? Til TS du kan jo prøve som @hernil nevner og battery doctor den funker bra ( da kan du avslutte enkelte prosessor som tar strøm, den er til god hjelp for og spare noe strøm. Speed charing også litt hurtig lading som fungerer bra. Selv opplever jeg god batteri kapasitet på min Samsung s3 Bare søk opp battery doctor i google play! Endret 6. januar 2015 av Heinza7 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva er slimrom egentlig? http://slimroms.net/ Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Testet battery doc før her, uten at det hjalp noe særlig. Speed charging hørtes interessant ut, men hvordan blir levetiden til batteriet når det lades raskere enn før?Akkurat hva er slimrom, uten at jeg må lese gjennom hele greia for å finne en forklaring? Software som er mer effektiv i forhold til strømbruk enn original softw? Endret 6. januar 2015 av appelsinbrus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå