Adrian Bergsnev Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hei, jeg sitter her hjemme å mimrer over gamle pc spill, jeg husker jeg spilte mye Hugo, etter den danske tv og spillserien, men så kommer jeg over at Hugo sin datter Rut hadde sitt eget spill, jeg prøver å finne ut hva det spillet heter igjen, her er noen hint om etter hva jeg husker fra spillet: Rut reiser jorden rundt etter å finne ett eller annet, jeg husker ikke helt hva disse var, men for å komme videre i spillet, så måtte man gjøre visse oppgaver hver enn man dro, de forskjellige oppgavene var å: sortere flaskepost, måle forskjellige flagg, lage en fet rytme ved å sette sammen dyr som spilte hvert sitt instrument, også var det man skulle hjelpe ett dyr med å finne hver som hadde stjålet fra gulldsme butikken hans, han hadde noen opptak med skurkene på, hvor man kunne høre språket dems, så var det din oppgave å finne ut hvilket språk dem snakket, og deretter finne ut hvor de kom fra. Jeg husker også at Rut hadde med en hjelper som sa dette ofte under spillet: "Det er tanken som teller" Hjelperen tror jeg var en bok eller et slags objekt, men han hadde bart Har så inderlig lyst til å finne ut hva det spillet heter igjen, her er et bildet som kan friske opp minnet dit til denne spillserien Endret 6. januar 2015 av Adrian Bergsnev Lenke til kommentar
LotteNienke Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 I'm also looking for this game! Please let me know if you find it. Sorry, for speaking English, I don't speak Norwegian. (I google translated your message.) Lenke til kommentar
LotteNienke Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Ok, I found it! It's called Hugo Magiczna Podróż (Hugo: the Magic Journey)! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå