Fotoentusiasten Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg har en haug med mp3 filer med tilhørende .cdg filer som sikkert er teksten på sangene. Helt newbie på dette..... Hvordan kan jeg brenne ut dette så det kan brukes på en karaoke maskin eller dvd spillern? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 prøv å lage det om til filmer, og brenn det ut som SVCD. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nå gir jeg temmelig dårlig hjelp her, men karaokecd'er har jo et eget format, nemlig dette CD+G-formatet. Så jeg tviler på at det bare er å lage en svcd. Hele greia med karaokeskiver er jo at du må ha en karaokemaskin som leser CD+G, slik at musikken kommer samtidig med at en skjerm fores med tekst (og evt. tilhørende bilde). Kanskje litt kjapp googling hjelper deg bedre? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hele greia med karaokeskiver er jo at du må ha en karaokemaskin som leser CD+G, slik at musikken kommer samtidig med at en skjerm fores med tekst (og evt. tilhørende bilde). VCD er jo akkurat det: Bilde med lyd. Iallefall hvis du ikke har en karaokespiller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå