Gå til innhold

Gmail, glemt passordet

dante

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har mistet passordet mitt til Gmail-kontoen, og har 2-trinns innnlogging.

men får ikke til å gjenopprette det på google, det står ingen plass i valgene hva jeg skal gjøre, og vet heller ikke av noen google-support.

What to do??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder ikke "jeg har glemt passordet" da, det dekker vel både 1 og 2-trinns innlogging...

Testet det her, får ihvertfall opp mulighet for å resette passord på 2-trinns autentisering på den linken, velg at du ikke husker passord og evt. at du ikke husker forrige passord, så kommer du videre til å resette passord ved hjelp av 2-trinns autentisering

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Kommer bare til dette:

"Det ser ut som 2-trinns bekreftelse er slått på for denne kontoen. For å tilbakestille passordet ditt må skrive inn bekreftelseskoden fra telefonen. Uten telefonen din kan det noen ganger ta 3–5 virkedager å fullføre gjenopprettingsprosessen for kontoen din."
Og det eneste jeg kan klikke på er:

"x Jeg har andre problemer med 2-trinns bekreftelse"

Da kommer jeg bare til en hjelpeside, der ingenting er relevant:

https://support.google.com/accounts/answer/185834?topic=1056283&hl=no&rd=1

Lenke til kommentar

Nix, ingen forskjell på firefox, på ubuntu web browser, og fra forskjellig pc. Har heldigvis gmail på mobilen, har ikke trengt å taste inn passord siden jeg glemte det. Men kommer altså ikke inn andre steder. Vet du av hvordan man kontakter google, mailadresse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...