MRGT Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei internettet mitt forsvant helt plutselig igår. På ruteren lyser det kun på Power og WLAN ( wlan blinker, også stopper den opp en liten stund og blinker igjen..). Skal ikke også DSL lyse? Kabelen er koblet til. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Prøvd å dra ut strømpluggen i noen minutter? Kan være modemet har hengt seg opp, det kan skje en gang i bland hvis det står på lenge i flere måneder. Greit å nevne hva slags router det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Har du hatt lynnedslag i nærheten? Har du splitter på telefonledningen? Endret 6. januar 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Prøvd å dra ut strømpluggen i noen minutter? Kan være modemet har hengt seg opp, det kan skje en gang i bland hvis det står på lenge i flere måneder. Greit å nevne hva slags router det er snakk om. Hei du, ja skulle gjerne oppgitt mer informasjon, men skrev dette på mobilen. Liten skjerm og tykke tomler er ikke en god kombinasjon.. ;-) Det er en SpeedTouch "STWLT780" levert av Telenor. Prøvde å ha strømledningen ute i omtrent 5 minutter, men ingen hell. Har du hatt lynnedslag i nærheten? Har du splitter på telefonledningen? Det kan jeg ikke svare på, siden jeg har vært bortreist. Men igår funket det når jeg var på iPaden og surfet, også bare helt plutselig sluttet det og virke. På PCen får jeg koblet til, men står bare en varseltrekant. Vet ikke om noe splitter? Er iallefall sånn at DSL kabelen er koblet til en liten boks og så ut i veggen.. :-P Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Nei glem det, nå fungerer det, takker så mye for hjelpen. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Sjekk her først neste gang: https://www.telenor.no/privat/minesider/open/driftsmelding/driftsmeldinger.cms , dersom DSL ikke lyser kan det være feil på sentralen eller i nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå