Jan Høydal Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fretex Fashion II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du er flink til og få frem det vakre i denne settingen. Du behersker dette til fulle, og jeg lar meg imponere av lyssettingen din. Modellen er naturlig pen, og det får du og godt frem. Fint blikk på modellen, som omentrent ser rett på betrakteren. Til og med klærne ser ut som de kommer rett fra Paris:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Du er flink til og få frem det vakre i denne settingen. Du behersker dette til fulle, og jeg lar meg imponere av lyssettingen din. Modellen er naturlig pen, og det får du og godt frem. Fint blikk på modellen, som omentrent ser rett på betrakteren. Til og med klærne ser ut som de kommer rett fra Paris:-) Jeg smelter Pentaxen Det varmer godt med slike tilbakemeldinger - spesielt da dette med oppstillte "fashion like" bilder strengt tatt ikke er noe jeg driver så mye med. Men veldig artig å prøve dette også. mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Den litt røffe og mørke muren passer perfekt til modelloppstillingen. Veldig fine avstemte fager skaper en helhet over bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Den litt røffe og mørke muren passer perfekt til modelloppstillingen. Veldig fine avstemte fager skaper en helhet over bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar for flott tilbakemelding. Det med å prøve å avpasse fargene som du nevner, hadde jeg litt jobb med å finne rette matchen. Muren bak modellen var i utgangspunktet veldig kald og grå. Men det kan jo fikses med å putte på litt varm gel folie over blitsen - da blir modellen også litt varmere i uttrykket. En blits ligger ofte rundt 5000K i hvitbalanse, og det er kjekt å manipulere litt på denne verdien med gel folie. Har funnet ut at det er mulig å få kjøpt store flak av filterfolie av firma som driver med scenebelysning - dagens stalltips mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Den litt røffe og mørke muren passer perfekt til modelloppstillingen. Veldig fine avstemte fager skaper en helhet over bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar for flott tilbakemelding. Det med å prøve å avpasse fargene som du nevner, hadde jeg litt jobb med å finne rette matchen. Muren bak modellen var i utgangspunktet veldig kald og grå. Men det kan jo fikses med å putte på litt varm gel folie over blitsen - da blir modellen også litt varmere i uttrykket. En blits ligger ofte rundt 5000K i hvitbalanse, og det er kjekt å manipulere litt på denne verdien med gel folie. Har funnet ut at det er mulig å få kjøpt store flak av filterfolie av firma som driver med scenebelysning - dagens stalltips mvh Jan Supert at du kommer med nærmere forklaring hvordan du kom fram til det endelige resultat. Mange andre Bildekritikkbrukere har noe å lære her. Skj Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Den litt røffe og mørke muren passer perfekt til modelloppstillingen. Veldig fine avstemte fager skaper en helhet over bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar for flott tilbakemelding. Det med å prøve å avpasse fargene som du nevner, hadde jeg litt jobb med å finne rette matchen. Muren bak modellen var i utgangspunktet veldig kald og grå. Men det kan jo fikses med å putte på litt varm gel folie over blitsen - da blir modellen også litt varmere i uttrykket. En blits ligger ofte rundt 5000K i hvitbalanse, og det er kjekt å manipulere litt på denne verdien med gel folie. Har funnet ut at det er mulig å få kjøpt store flak av filterfolie av firma som driver med scenebelysning - dagens stalltips mvh Jan Supert at du kommer med nærmere forklaring hvordan du kom fram til det endelige resultat. Mange andre Bildekritikkbrukere har noe å lære her. Skj Glemte å nevne det, men det er selvfølgelig en mulighet å fikse dette i PS - men føler at om du har et rimelig bra utgangspunkt - så er det best. Pluss at det er veldig kjapt gjort å legge på litt foil. Har gått til anskaffelse av varm orange og kald blå foil. De kan brukes både for oppvarming og nedkjøling. mvh Jan Endret 6. januar 2015 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Flott!! Hilsen Tove Slike modell shoots er du jo en ekspert på - så dette varmer mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg