usgrant Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Maskinen: Acer aspire 5749z, cpu Intel i5-2450M, 6 GB Ram, Win 7 64 bit, HD Hitachi HTS 547575A9E 750 GB, fabrikasjonsdato 2204 2012. Jeg ble bedt om å se på maskinen fordi den var blitt veldig treg. Maskinen ble så gjenopprettet til fabrikkstandard (Alt-F10). Dette gikk helt greit, Win opplevelsesindeks ga normale verdier (Prosessor 7,0, RAM 7,4, Grafikk 5,4, Spillgrafikk 6,2, HD 5,9) Da jeg skulle laste inn og installere Win 7 oppdateringer ble resultatet en masse mislykte oppdateringer samt en veldig treg maskin. Maskinen ble tilbakeført til fabrikkstandard (igjen), og denne gangen prøvde jeg å laste ned og installere 10 av gangen. Etter en stund samme negative resultat. Memtest ble kjørt 4-6 ganger uten feilindikasjon. Hot Cpu Tester er kjørt uten feilindikasjon. CHKDSK er kjørt uten feil. Maskinen tilbakeført til fabrikkstandard nok en gang. Når jeg nå prøver å kjøre analyse for Win opplevelsesindeks skjer dette: Etter en tid øker viftehastigheten markant, og så slår maskinen seg av. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Tja prøv en annen harddisk eller blir maskinen veldig varm? CPU tester, spørs vel om tester maskinen like kraftig som f.eks prime95. Vil i første gang tro det er en av delene, eller en oppdatering som virkelig har ødlagt alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå