Joachim_F Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det Transport Tycoon-inspirerte spillet får amerikanske landskap og tog.Stor gratisutvidelse for Train Fever Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Vi er to norske moddere som lager hvert vårt. Jeg lager Pioneer Zephyr og en annen lager GG1-lokomotivet. To veldig stilige design. Endret 6. januar 2015 av OlaHaldor 7 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 @Joachim Froholt, Har du spilt spillet noe den siste tiden? Dersom du har det, så er jeg litt spent på hvilken karakter du ville gitt spillet slik det er i dag? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 @Joachim Froholt, Har du spilt spillet noe den siste tiden? Dersom du har det, så er jeg litt spent på hvilken karakter du ville gitt spillet slik det er i dag? Jeg har ikke det. Jeg tenkte å teste det igjen etter at denne utvidelsen er ute. Mistenker at spillet slik det er nå ville fått hakket bedre karakter enn det fikk da jeg anmeldte det, men det er bare basert på hva jeg leser om forbedringene de har gjort. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det har skjedd veldig mye siden anmeldelsen. Det mest synlige er nok kanskje at det å bygge strekninger med jernbane og vei er blitt drastisk forbedret. Biler stopper ved jernbaneovergang når det kommer passerende tog, og jernbaneovergangen kan ha bom og signal. Det er også en god dose mods som absolutt er å anbefale, på train-fever.net Der er det også en mod manager som gjør det lettere å installere/avinstallere mods. 1 Lenke til kommentar
jotto Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg savner en historiedel og konkurrerende jernbaner sånn som i Railroad Tycoon. Det blir litt kjedelig å bare sitte og bygge ut alene. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg savner en historiedel og konkurrerende jernbaner sånn som i Railroad Tycoon. Det blir litt kjedelig å bare sitte og bygge ut alene. trainfevers.com nevnte noe om at urban games ikke hadde tid til å prioritere multiplayer, men det kan bli en dlc dersom det er inntekter av salgene nå som kan støtte denne utviklingen Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg begriper ikke at de ikke lager en betalt DLC, for å øke nettop inntektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå