OHJohansen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du kan velge mellom syv modeller – alle har 4K-oppløsning.OLED-skred fra LG Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 LG har skjønt ganske mye her, OLED og muligheten til å velge bort buet skjerm, bra. AtW 9 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 LG har skjønt ganske mye her, OLED og muligheten til å velge bort buet skjerm, bra. AtW Det var min første tanke også. Også har de definitivt bygget seg opp et godt renomè på OS'et sitt.. 1 Lenke til kommentar
p2vollan Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 LG har skjønt ganske mye her, OLED og muligheten til å velge bort buet skjerm, bra. AtW Det var min første tanke også. Også har de definitivt bygget seg opp et godt renomè på OS'et sitt.. Vil også peke ut de tynne rammene. O_O 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kanskje min neste TV blir LG Hadde ikke sagt nei takk til å ha en TV du bestemmer buen på selv. Er man alene å ser på TV så kan du sette den på egoist mode å når man er flere så kan man sette den på familie mode. Blir jo også mye enklere å finne sweetspoten uten å trenge å sette sofaen midt på gulvet for å få den fulle opplevelsen en buet skjerm kan gi deg. 2 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 När dessa kommer i 90" eller mer får jag svårt att inte handla tror jag. 90"+, Oled och 4k. Bortimot nirvana. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) LG har skjønt ganske mye her, OLED og muligheten til å velge bort buet skjerm, bra. AtW Det var min første tanke også. Også har de definitivt bygget seg opp et godt renomè på OS'et sitt.. Vil også peke ut de tynne rammene. O_O For ikke å snakke om 4K. Trengte egentlig ikke se eller lese mer enn det. Men ja, tynne rammer er jo ikke noen overraskelse eller problem hos OLED. Der kan du mer eller mindre bygge de uten om man vil. Endret 6. januar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kanskje min neste TV blir LG Hadde ikke sagt nei takk til å ha en TV du bestemmer buen på selv. Er man alene å ser på TV så kan du sette den på egoist mode å når man er flere så kan man sette den på familie mode. Blir jo også mye enklere å finne sweetspoten uten å trenge å sette sofaen midt på gulvet for å få den fulle opplevelsen en buet skjerm kan gi deg. Ærlig talt, det aller verste med kurvede TVer er at de er totalt ubrukelige til annet enn solo-titting på film, serier, og naturprogrammer. I sport, spill, nyhetssendinger, og andre programmer med rette linjer, vil "sløyfe-effekten" irritere noe sinnsvakt. 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 OLED+4K. About damn time. Nå trenger vi å få vite at prisen er hinsides og vente noen år til så vi kan kjøpe. Men helt ærlig synes jeg de gjerne kan legge seg på prisnivået til den rimelige OLED-en LG allerede har på markedet. Jeg velger å leve i håpet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Med tanke på at du fortsatt må ut med 65 000kr for en tilsvarende LCD-skjerm fra LG i omtrent samme størrelse, så ville jeg ikke håpet for hardt på største versjonen i alel fall. På den mindre så har jo LG skjermer nede i 15 000kr for 65" LCD + 4K. Og med den OLED'en du sikkert tenkte på med 55" og 1080p til 20000kr, så så man kan jo håpe den minste på 67" kommer seg under 30 000kr-35000kr. Da blir jeg imponert. Endret 6. januar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kanskje min neste TV blir LG Hadde ikke sagt nei takk til å ha en TV du bestemmer buen på selv. Er man alene å ser på TV så kan du sette den på egoist mode å når man er flere så kan man sette den på familie mode. Blir jo også mye enklere å finne sweetspoten uten å trenge å sette sofaen midt på gulvet for å få den fulle opplevelsen en buet skjerm kan gi deg. Ærlig talt, det aller verste med kurvede TVer er at de er totalt ubrukelige til annet enn solo-titting på film, serier, og naturprogrammer. I sport, spill, nyhetssendinger, og andre programmer med rette linjer, vil "sløyfe-effekten" irritere noe sinnsvakt., Merket ikke noe sløyfe effekt når jeg prøvde ut Samsung sin 75" kurvede TV. Du har en plass som er sweetspot å da ser kurvede TVer helt fantastiske ut. Jeg prøvde også å stå litt til siden for TVen å det gikk faktisk helt fint å se på TVen da å, men å sitte rett foran er jo selfølgelig det beste. Når du nå får disse du kan justere selv, så blir det mye enklere å finne sweet spoten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Med tanke på at du fortsatt må ut med 65 000kr for en tilsvarende LCD-skjerm fra LG i omtrent samme størrelse, så ville jeg ikke håpet for hardt på største versjonen i alel fall. På den mindre så har jo LG skjermer nede i 15 000kr for 65" LCD + 4K. Og med den OLED'en du sikkert tenkte på med 55" og 1080p til 20000kr, så så man kan jo håpe den minste på 67" kommer seg under 30 000kr-35000kr. Da blir jeg imponert. Tror nok du håper litt for mye her, du kan nok ta prisen å gange den med 2 når TVen blir lansert her til lands. Edit: Vi tenkte nok kanskje ikke på samme TV. Toppmodellen blir nok svindyr kan jeg tenke meg. Endret 6. januar 2015 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Så... Først får vi kurvede skjermer til premium pris. Så får man kurvede skjermer man kan gjøre flat når man er lei av gimmicken. Som man må betale ytterligere mye for. Fra flat til flat TV med et skikkelig saftig prispåslag. Skjønner godt at det hylles i diskusjonstråden. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Med tanke på at du fortsatt må ut med 65 000kr for en tilsvarende LCD-skjerm fra LG i omtrent samme størrelse, så ville jeg ikke håpet for hardt på største versjonen i alel fall. På den mindre så har jo LG skjermer nede i 15 000kr for 65" LCD + 4K. Og med den OLED'en du sikkert tenkte på med 55" og 1080p til 20000kr, så så man kan jo håpe den minste på 67" kommer seg under 30 000kr-35000kr. Da blir jeg imponert. Tror nok du håper litt for mye her, du kan nok ta prisen å gange den med 2 når TVen blir lansert her til lands. Kommer helt ann på hvor vidt LG ønsker å penerere litt inn i markedet, slik de gjorde med sin forrige OLED-skjerm. De har tidligere lokket med 4K OLED i 70K-80K klassen her til lands, og det er år og dag siden, og var vel mer som en prototype å regne, så håper og tror at de satser litt hardere denne gangen. At toppmodellen blir svindyr, det tipper jeg også. Så... Først får vi kurvede skjermer til premium pris. Så får man kurvede skjermer man kan gjøre flat når man er lei av gimmicken. Som man må betale ytterligere mye for. Fra flat til flat TV med et skikkelig saftig prispåslag. Skjønner godt at det hylles i diskusjonstråden. hehe. Sant nok. Men både kurve og ikke har sine fordeler og ulemper. Med mulighet for å velge til en hver tid, har du også mulighet til å få begge fordelene. Ulempen er selvsagt det jeg tipper blir svært kostbar funksjonalitet. Endret 6. januar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg lurer på om dette er feil? "Her kommer to nye OLED-TV-er som tilsynelatende er like, bortsett fra at EC-modellen antagelig er flat, mens EG-modellen på sin side er buet. " Årsakenf for min tanke, er at jeg vet at LG skal komme med en "gallery model". Tenk på gallery som galleri, det vil si bilderammer. De leveres med en ramme som ser ut som en bilderamme (med høyttaler i). I tillegg vet jeg at eksisterende kurvet oled av fjorårets modell heter EC, det jeg da tenker: C = Curved G = Gallery (flat, galleri/bilderamme) Jeg kan ta feil her altså :-P Men jeg bare tenker at det høres logisk ut? 2 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 OLED, 4k, og 77" It is my belief we have taken yet another step towards the heavens, brothers! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hva er prisen på LGs 55" OLED med 4K? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 OLED, 4k, og 77" It is my belief we have taken yet another step towards the heavens, brothers! Men med prisen så blir det vel å ende med drømmeverden. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 LGs siste dyreste modeller har halvert prisen i løpet av første leveår... Første halvår? Så kanskje ingen grunn til å løpe for å kjøpe. Det er jo bra at man endelig får endel fart på OLED-produktene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg vil ha den nå! den mest perfekte TVen som er lagd til nå, men den blir nok dyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå