Gunfreak Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg prøvde for noen dager å finne ut hvilke "stor spill" jeg spilte i 2014 og eneste jeg kommer på ar Wolfenstein og Shadow of mordor, kan ikke komme på noen andre AAA spill. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Eg gjekk for Divinity...men er litt usikker. Shadowrun: Dragonfall er ein annan god kandidat, og det samme gjeld Banner Saga. Kay Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Ble Dragon Age Inquisition for min del. Ingen andre spill (som kom i 2014) jeg brukte mer tid på, var overraskende bra. Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Enig at Binding of Isaac: Rebirth mangler på lista her. Lenge siden jeg har blitt så trollbundet av et spill som det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 This war of mine Lenke til kommentar
garnok Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Sto mellom wolfenstein og shadow of mordor for meg. Mordor var uten tvil årets sleeper. Hadde null forhåpninger. stemte wolfenstein fordi det er det beste fps spillet på mange mange år. Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 100+ timer i Dragon Age:Inquisition, koste meg veldig med Shovel Knight og Banished, Dark Souls 2 var en verdig oppfølger. Føler dette har vært et godt spillår!! (har ikke hatt tid å spille Bayonetta og Shadows of Mordor som alle sier er svært gode spill) Ble Dragon Age for min del!! Overraskende bra tross dårlig optimalisering for PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå