Spillredaksjonen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Bli med i vår store leserkåring.Hvilket spill likte du best i 2014? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har avgitt stemme, men den er nok ikke så god, i ledd av å tilpasse meg den nye spillhverdagen selskapene legger opp til har jeg ikke prøvd så mange 2014-titler. AtW Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er det noen bra spill her? Favoritten min var ikke på lista.... så stemte taktisk i stedet. Spørs om det hjelper. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Er det noen bra spill her? Favoritten min var ikke på lista.... så stemte taktisk i stedet. Spørs om det hjelper. Du kan skrive inn navnet manuelt hvis du ikke finner det i lista Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hadde tenkt til å stemme Kentucky Route Zero, men det er ikke noe vits når den ikke står på lista. Valgte i stedet Divinity. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kerbal Space Program (Beta Than Ever). Har nok brukt litt for mange timer på det i fjor. Lenke til kommentar
Sandyboy02 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Pokemon Omega ruby/Alpha sapphire!!!!!! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Shovel Knight! Om det ikke vinner beste spill, burde det I HVERT FALL vinne beste soundtrack! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor er ikke The Binding of Isaac: Rebirth med? Eller for den saks skyld, hvorfor i all verden har dere ikke testet det? Lett det beste spillet i 2014. Lenke til kommentar
gonn Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har stemt Eve Online nå i flere år. Mener det er verdens beste spill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Har stemt Eve Online nå i flere år. Mener det er verdens beste spill. Det er jo fullstendig poengløst. Det folk stemmer på er jo årets beste spill, ikke tidenes beste spill. Spillet jeg mener var best som kom ut i 2014 er langt ifra det beste spillet jeg har spilt, men det beste spillet som kom ut i fjor. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Såg ikke Driveclub på lista. Stemte Bayonetta 2. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Stemte på Endless Legend Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Minner om at man kan stemme på hva man vil fra fjorårets utgivelser. Dersom spillet ditt ikke er i lista, skriver du det inn i det åpne feltet. 2 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 100 timer hittil i Dragon Age Inquisition sier sitt for min del 2 Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Endless Legend. Beste spillet på flere år mener nå jeg. Fantastisk atmosfære og musikk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg valgte å stemme på The Wolf Among Us fremfor Mario Kart 8 og The Walking Dead sesong 2, som var de 2014-spillene jeg har best minner fra. Kunne like gjerne stemt på en av de to andre, men The Wolf Among Us var den eneste nye franchisen av de tre, og dermed falt valget på den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 The elder scrolls online! Tross for "noen" bugs så er det fantastisk spill! Lenke til kommentar
Crext Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Valget står mellom Dark Souls II og Bayonetta fra mitt hold. Føler det er de to eneste 10erne i år i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå