slaraffen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg leste et sted at man ikke skulle bruke Glacial Tech vifte på Asus A7V333 HK. Bygger en maskin basert på dette kortet nå og har bestilt en annen vifte. Mitt spørsmål er om jeg kan ødelegge noe ved å bruke en Glacial tech vifte som en foreløbig ordning, sånn at jeg får satt opp maskinen. så bytter jeg vifte såsnart jeg får den i posten Trenger noen råd her Lenke til kommentar
ballekuk Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nei den funker fint Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Ok .da prøver jeg det. Er det så bra at jeg kan bruke det som permanent løsning også.. Og takker for kjappt svar :-) Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei, kjøler med 3 festepunkter kan komme i konflikt med komponent som ligger ved cpu sokkelen , se om det kan bli kortslutning før du monterer, klippet av ene festeøret på kjøler, ha en fortsatt fin dag ! Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Aha så det er festeørene som er problemet.Har opplevd selv at jeg har måtte klype av litt på feste. Var redd det var noe annet spesiellt med de viftene jeg. Takker... dette var oppklarende Og fortsatt god helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå