smacka Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Mainframe er en norsk/svensk guild som holder til Tarren Mill. Vi startet å raide sammen ved Firelands release i Cataclysm, og har siden hatt flere gode perioder med stabil raiding. Vi har nå startet opp igjen og ser frem til videre progress i Warlords of DraenorTidligere gikk vi under navnet “Novum-Genus” og har følgende merkverdig progress i tidligere tiers:Siege of Orgrimmar 14/14 MythicGuilden består av en del IRL venner fra Follo området, med innslag fra andre steder i landet. Vi har også et lite svensk team som er blitt en del av vårt raiding-community og vi ser etter medlemmer fra begge land!For øyeblikket er vi i oppstartfasen til Mythic Raiding, og håper å kunne rekrutere stabile raiders med ambisjoner om å raide fast med en guild over lengre tid. Mainframe progress per dags dato:Highmaul 7/7 HC Highmaul 1/7 Mythic Raidedager: Mandag og Torsdag 20.00 - 23.00Søndag 19.00 - 23.00 Classes vi søkerWarlockHunterMageAlle eksepsjonelle spillere blir vurdert uavhengig av hvilken class du er, så om du føler du har mye å bidra med er det bare å kontakte oss for en uforpliktende prat.Kontakt Smackarulez#2758 på real ID om dette er noe som interesserer deg. Endret 6. januar 2015 av Peder52 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Vilken server är detta? Säkert jag som är blind..... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Logger på senere i dag o jeg har tiden. Er allerede på serveren og leter etter en ny guild der jeg har mulighet til å gjøre noe. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 La deg til tidligere. Har logget av nå riktignok da jeg har en avtale om ikke lenge. (Er hunter forresten, så da passer jeg kanskje inn, om dere ikke har fylt opp den plassen allerede:p) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå