Kolrabi Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei.Har en stasjonær pc jeg kjøpte for noen måner siden på komplett, de 2 siste ukene har den begynt og fryse helt i ca 1 min. Frysingen skjer som oftest når jeg spiller, men kan godt skje om jeg bare surfer på nettet og. Spiller bare WoW og fryser ganske ofte helt i 1 min. Av og til så fryser bare wow mens Spotify fortsatt spiller musikk, men viss jeg går innpå det så fryser det og, samme gjelder Firefox, avogtil fryser alt. Har prøvd forsjelligt og lurer på om noen har noe klokt svar?Har Avast antivirus som eg installerte no i ettertid, fant noe virus som jeg sletta , men ble ikke bedre.Takk på forhånd Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Legg ett teppe over den så slipper du at PC-en fryser EDIT: Spøk til side, jeg vil nok anbefale at du kjører en runde med Malwarebytes. Og hvis det er en vanlig harddisk du bruker bør du defragmentere disken og se om det hjelper. Anbefaler deg også å høre om harddisken lager rare knatrelyder av og til, det kan som regel tyde på at den ikke har mye levetid igjen. Endret 6. januar 2015 av The Priest of YouTube 2 Lenke til kommentar
Kolrabi Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Haha.. Du skjønner hva jeg mener 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Vis ikke teppet hjelper.... Så kan du evt ta en reinstall av windows som burde fjerne spor av ``Frysing`` Også om du har overklokk, nullstill Endret 6. januar 2015 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
Kolrabi Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Er Win 8,1 , når jeg velger Fjern alt og installer Pc på nytt, eller Fornye pcen, så skrur den seg av og begynner, så får jeg ett error. Har ingen cd som fulgte med..Har bare koden til windows på en lapp på datamaskinen, Må jeg ha cd? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvis du ønsker å reinstallere maskinen så må du ha et installasjons medium ja. Hva er feilmeldingen som dukker opp når du trykker på Fjern alt og installer på nytt? "Fjern Alt og Installer PCen På nytt" er vel et valg du ser i Windows antar jeg. De aller fleste maskinene som blir laget mot forbruker markedet kommer med gjenopprettings plater eller en gjenopprettings partisjon. Hvis du har klart og å slette gjenopprettings partisjonen så kan du som regel ta kontakt med leverandøren som kan sende en plate i posten mot en liten sum (Typisk for Dell, HP, Acer osv..). Sist jeg kjøpte PC fra komplett fikk jeg med en Windows OEM plate som jeg kunne bruke, men om de leverer dette med i dag vet jeg ikke. Hvorfor tar du ikke kontakt med Komplett dersom du ikke fikk med et slikt media? Du kan også prøve å lage en gjenopprettings disk ved å følge denne prosedyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå