Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan kjøpe brukt Pokémon X/Y eller OR/AS med spillfil?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Bare å spør selgerne på finn/ebay om de kan la være å restarte spillet ;)

fremmover blir det nok vanskeligere å være "heldig" med å få kjøpt brukte spill som har mange pokemonstre i ingame "pc'en" siden pokebank er her

 

K

 

Ja, jeg endte opp med å gjøre det til slutt.

Jeg har ikke nevnt monstre; jeg er ikke interessert i Pokémon i spillet.

Lenke til kommentar

 

Jeg trenger et spill med en allerede eksisterende fil, helst med alle åtte Gym Badges.

Har prøvd eBay og å Google det.

du vet at spillfila ligger på minnekortet?

 

 

sorry, men det er feil. Spillfila ligger i spillet. Hvorfor kan du ta et spill og putte det inn i en annen ds og forsette å spille :p?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg trenger et spill med en allerede eksisterende fil, helst med alle åtte Gym Badges.

Har prøvd eBay og å Google det.

du vet at spillfila ligger på minnekortet?

sorry, men det er feil. Spillfila ligger i spillet. Hvorfor kan du ta et spill og putte det inn i en annen ds og forsette å spille :p?

Det stemmer på DS, men på 3DS er saven på minnekortet
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg trenger et spill med en allerede eksisterende fil, helst med alle åtte Gym Badges.

Har prøvd eBay og å Google det.

du vet at spillfila ligger på minnekortet?

sorry, men det er feil. Spillfila ligger i spillet. Hvorfor kan du ta et spill og putte det inn i en annen ds og forsette å spille :p?

Det stemmer på DS, men på 3DS er saven på minnekortet

 

 

om du refererer til digital download, er det korrekt av saveslotten blir lagret på minnekortet sammen med spillet (SDHC/Micro SDHC)

.

På catridge spill lagres den i catridgen... Det at den lagres på minnekortet er bare noe tull! Hvordan kan jeg da spille videre på en savefil (trykke continue) på min gamle 3ds når jeg ikke har byttet minnekort?? Hvert catridge spill har jo et minne i seg, her lagres jo spillfilene..

 

Hvordan kommer dere frem til at spill savene blir lagret på minnekortet? Jeg bytter ikke minnekort men kan alltid ta med med spillet for å så spille på en annen 3ds..

 

 

kilder:

egen efaring

http://www.gamefaqs.com/3ds/997614-nintendo-3ds/answers/365889-does-my-game-save-to-the-3ds

Endret av Kj3tll
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...