Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HJELP: Flørter med fyr - kom opp på Tinder. Like or not?

Anbefalte innlegg

Er i den spede, spede starten av noe slags flørtegrier med en fyr jeg kjenner via folk. Vi har chattet litt, men mer i en slags brev-form, enn chat (1 melding med noen dagers mellomrom). Vi har altså blitt litt bedre kjent, men har ikke sett hverandre hele ferien (ca.1 mnd) og veldig lite før det. I dag fikk vi så vidt sagt "Hei og godt nyttår" under korøving, før andre venner og pausen var over.
Nå var jeg innpå Tinder og plutselig dukket han opp. Er det stalker-aktig å like? Overkill? Eller er det bare sjarmerende og litt morsomt? Vet jo selvsagt ikke om han vil like meg, men det er jo også noe å finne ut.. tongue0023.gif

Er redd jeg ødelegger alt, og at han vil tenke "wow, shit that escalated quickly" liksom. Eller ja. Men samtidig er det kanskje en mulighet til å dra ting videre, selv om det bli "haha, det var jo litt morsomt".

Tips? Noen som har vært i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"like på tinder"

"wow, shit escalated quickly!"....

noen ganger tror jeg ikke det jeg leser her inne engang.

Hehe, jaja.. Er vel mest det at jeg er redd for å ødelegge et potensielt vennskap, om det er det han syns vi er i gang med. Er liksom så tidlig at det er vanskelig å si hva vi er på vei inn i. Vet ikke helt hva som er vanlig å legge i en Tinder-match, man vil jo ikke framstå som sex-desperat og "vil ha deg nå"-aktig, om du skjønner. Spørte vel også litt for moroskyld, gøy å se hva folk syns om slikt og høre lignende fortellinger :)

TS

Endret av sol12
Lenke til kommentar

Han vil ikke vite det ved mindre han liker deg også, så da er det ingen grunn til å tenke at det er du som eskalerer unaturlig fort. Han vil ikke få vite det om du ikke liker ham heller, så du vil ikke tape noe på det. Men før eller siden vil du jo snakke med ham for å ta ting videre og da er dette kanskje en god mulighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å ikke like på tinder vil han derimot tolke som at du ikke er interessert.

Men er det sånn at hos alle som kommer opp hos meg, kommer jeg opp hos? Altså har det gått en viss stund og ingen match er blitt til, kan jeg da vite at han har sett meg men swipet til venstre? Eller er det ikke sikkert man kommer opp innenfor samme tidsrom hos hverandre?

TS

Endret av sol12
Lenke til kommentar

Men er det sånn at hos alle som kommer opp hos meg, kommer jeg opp hos? Altså har det gått en viss stund og ingen match er blitt til, kan jeg da vite at han har sett meg men swipet til venstre? Eller er det ikke sikkert man kommer opp innenfor samme tidsrom hos hverandre?

TS

Nei. Du kan aldri vite om han har sett deg. Han kan ikke vite at du har sett ham heller. Og antakelig tenker han ikke like hardt og mye på dette som du gjør.

Lenke til kommentar

Jeg fikk opp en bekjent som nylig hadde flyttet tilbake der jeg bodde for en stund siden. Jeg sveipet venstre, og tilfedligvis møtte jeg hun på byen noen dager senere (over 3 år siden vi så hverandre sist) og så nevnte hun at hun hadde sett meg på tinder, men at vi ikke matchet. Sa jeg ikke hadde sett henne der :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

TS

Nei. Du kan aldri vite om han har sett deg. Han kan ikke vite at du har sett ham heller. Og antakelig tenker han ikke like hardt og mye på dette som du gjør.

Haha, har ikke tenkt så veldig på det. Kom bare på det, og lurte.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...