Knut S Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 ser deg nok, så det så Se bildet Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Med et slikt nærutsnitt ser jo dyret fryktinngydende ut. Men det er vel en koselig krabat kan jeg tenkte meg. Flott skarphet og intens øyekontakt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Med et slikt nærutsnitt ser jo dyret fryktinngydende ut. Men det er vel en koselig krabat kan jeg tenkte meg. Flott skarphet og intens øyekontakt. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ragnar. Ja han er en snill krabat denne her kan jeg love deg Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 To stykk speil med hårete ramme - he he. Refleksene i de skarpe og blanke øynene er jo det som bærer bildet. Som helhet gir jo bildet som allerede nevnt inntrykk av et farlig beist. Flott utsnitt med fint lys og skarphet som gir farger og godt med detaljer. Kanskje kunne lyset i venstre del av bildet vært noe dempet separat. Men da er jeg svært kritisk. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 To stykk speil med hårete ramme - he he. Refleksene i de skarpe og blanke øynene er jo det som bærer bildet. Som helhet gir jo bildet som allerede nevnt inntrykk av et farlig beist. Flott utsnitt med fint lys og skarphet som gir farger og godt med detaljer. Kanskje kunne lyset i venstre del av bildet vært noe dempet separat. Men da er jeg svært kritisk. Roar Tusen Takk for hyggelig kommentar Roar. Ja det hadde nok blitt en bedre helhet med å dempe lyset på venstre del. Takk for tipset. Man ser veldig ofte ikke sånn selv når man holder på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg