eriknor Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hverken fugl eller fisk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Dette likte jeg godt! Flott komp opg nydelige farger og horisonten er så magisk med den mørke skarpe kanten. Og blikkpunktet med redningsringen som bryter av i form og farger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Henger meg rett og slett på Toves kommentar. Fint element i bildet med redningsbøya i rett miljø. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Redningsutstyret ser ut til å stå ensomt til, men har jo sin viktige misjon. God dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fint utsnitt av vinterstille strand. Pålen med redningsbøye perfekt plassert i flata. Horisonten ligger fint som et skille mellom himmel og hav. Hadde det ikke vært for sola som titter gjennom skylaget og vel helst bør være med så ville jeg foreslått en redusering av himmelen med 1/3 for å øke dybdefølelsen. Hva med en slik V2? Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Dette er flott.. Jan Åge Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fin komp med de to hovedelementene som skaper balanse ( på hver side av) med horisonten som "vektstang". Artig bildetittel ! -bjarte. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Fint utsnitt av vinterstille strand. Pålen med redningsbøye perfekt plassert i flata. Horisonten ligger fint som et skille mellom himmel og hav. Hadde det ikke vært for sola som titter gjennom skylaget og vel helst bør være med så ville jeg foreslått en redusering av himmelen med 1/3 for å øke dybdefølelsen. Hva med en slik V2? Roar Takk for positive tilbakemeldinger. Roar: Har prøvd ulike utsnitt, men falt tilbake til dette, fordi det ga bildet best dynamikk. Har ikke tenkt så mye over V2, men en god ide for å lufte andres meninger. Forøvrig måne, ikke sol . Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Vakkert. Gir en følelse av fred og ro. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg