lodoen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei. Jeg har akkurat kjøp Company og heroes 2 på steam. (jeg bruker macbook air) Når jeg skal åpne spillet for jeg en fin feil som lyder Failed to start. (Missing executabel.) Jeg har sett på youtube og googlet det for og finne en måte men disse løsningene fungererte dårlig. Dvs høyre klikke og laste ned via lokale filer. Noen som har en løsning på det her, jeg har også prøvd det som står på steam support men det hjalp ikke. (restarte steam,slå av pcen. lete etter appache filene som jeg ikke finner på mac.) Kan noen noe mere om dette? Takk Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig. Kjører du windows partisjon på mac'en? Lenke til kommentar
lodoen Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig. Kjører du windows partisjon på mac'en? Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 CoH2 finnes vel ikke i Mac-versjon? Vil anta at det er forklaringen... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig. Kjører du windows partisjon på mac'en? Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger? Jeg finner kun "Mac & Linux" i fremtidige planer. Under spillets hovedside står det også kun Windows. Du kan kjøre det, men du må da kjøre windows på mac'en din, så om det blir mye styr ville jeg tatt kontakt med steam og forhørt meg. Lenke til kommentar
lodoen Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Så vidt jeg kan se er ikke COH2 portet for MAC og linux enda, kun windows foreløpig. Kjører du windows partisjon på mac'en? Det gjør jeg ikke. For jeg hadde COH1 på steam, det gikk ikke. men jeg kunne fint laste ned coh2 så trodde ikke det var noe problem. Men da er det vel kasnkje der feilen ligger? Jeg finner kun "Mac & Linux" i fremtidige planer. Under spillets hovedside står det også kun Windows. Du kan kjøre det, men du må da kjøre windows på mac'en din, så om det blir mye styr ville jeg tatt kontakt med steam og forhørt meg. Hvordan kan jeg kjøre windows på mac? Har du noe guide eller er dette veldig komplisert? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Du kjører Windows via Bootcamp, men du må ha en Windowslisens. Bootcamp er allerede innstallert. Det finnes noen løsninger som lar en spille Windowsspill på Mac, men jeg har ikke hatt rare hellet med det, i allefall ikke for Fallout 3 via Steam. Her er en link hvis du vil prøve det: http://www.playonmac.com/en/ Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Bruker Parallels med Windows 8.1 på min Mac, da kjører jeg det som navnet tilsier parallelt med OSX. Men det er for å spille Age of Empire II, altså ikke så veldig ressurskrevende (uten at jeg vet så mye om Company of Heroes 2 her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå