Threshold Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ein stum maritim tjener Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Flott dokument av en av de mange trofaste tjenere langs kysten. Fint komponert der lykta står strategisk til i fjorden. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Fin komposisjon og hvor farger kommer svært godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kompen sitter som et skudd. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Steingal som jeg er liker jeg også den lave kameravinkelen som henter ut detaljene i berget foran og til siden for fyret. Roar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Et nydelig bilde.., etter min smak.. Jan Åge Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Likte motivet og fargene,fin himmel var det også. Lenke til kommentar
Threshold Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Takk til alle for kommentarer! Dette er eit bildet eg har hatt liggande i arkivet ei stund. Har liksom aldri fått det til med Adobe sin raw-konverter. Etter lengre tids lesing på div forum bestemte eg meg for å gå for Capture One sin konverter. Har aldri angra på det. Den knuser alt vil eg påstå!!! Godt nytt år til alle, btw:-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hiver meg på. Fin komposisjon med lykta, forgrunn og bakgrunn. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg