eaiversen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hei! Har en gammel stasjonær datamaskin hvor vifta på skjermkortet synger på sitt siste vers. Vurderer å kjøpe nytt skjermkort til rundt 500, men det er så lenge siden jeg har fulgt med at jeg ikke aner hva som er det beste valget for meg. Datamaskinen brukes primært til enkel surfing og tekstskriving, men jeg bruker den også til bilderedigering og litt spilling (ikke de mest krevende spillene). Jeg ønsker et skjermkort som er like bra og forhåpentligvis litt bedre enn det jeg har i dag hvis det er mulig. Spesifikasjoner: OS: Windows 8.1 64-bit MB: Asus P5Q RAM: 4 GB Prosessor: Intel Core 2 Duo E8400 Skjermkort: Powercolor HD 4870 1GB GDDR5 HDD: 100 GB SSD + 1 TB HDD PSU: 650W Takker for alle tilbakemeldinger! Endret 5. januar 2015 av eaiversen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hadde jeg vært deg ville jeg nok tatt en tur på Finn.no å sett etter noe brukt. GTX 650TI får man brukt for ca 500kr. Ellers så for du GT 730 som yter mye dårligere ny for ca 600kr http://www.prisjakt.no/product.php?p=2706837 Endret 5. januar 2015 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå