Gå til innhold

Blå delfin.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her mistenker jeg fotografen for å ha funnet grunnmaterialet i isen mot berget og så fiksa litt på det for å få fram det motivet vi ser presentert her.

Siden det er slikt jeg ofte holder på med sjøl tenker jeg kanskje å klone til litt mer is til høyre nede slik at vi kommer like langt ut nede som oppe for så å kutte vekk berget i hele høyresiden slik at høyre ramme skjærer i isen som da blir avslutningen i høyresiden.

Bare en tanke for jeg har ikke prøvd ut forslaget som nok må gjøres for å se om det funker som tenkt.

Fint sett og kreativt gjort.

 

Roar

Lenke til kommentar

Her mistenker jeg fotografen for å ha funnet grunnmaterialet i isen mot berget og så fiksa litt på det for å få fram det motivet vi ser presentert her.

Siden det er slikt jeg ofte holder på med sjøl tenker jeg kanskje å klone til litt mer is til høyre nede slik at vi kommer like langt ut nede som oppe for så å kutte vekk berget i hele høyresiden slik at høyre ramme skjærer i isen som da blir avslutningen i høyresiden.

Bare en tanke for jeg har ikke prøvd ut forslaget som nok må gjøres for å se om det funker som tenkt.

Fint sett og kreativt gjort.

 

Roar

 

Når det gjelder forslag til forbedring kan jeg være enig med deg,Roar.Foretrekker nok å gjøre en best mulig eksponering ute i "felten" for så å slippe omfattende og krevende etterbehandling i ettertid.Er nok ingen"kløpper"innen redigering.men små justeringer går greit.Dette bilde er nok ikkje"fiksa" så mye på.Legg ut en v2 som viser"originalen"kun oppskarpa etter nedskalering.

Takk for dine tanker om bilde,Roar.

 

Mvh Bjørnar

Lenke til kommentar

Ser delfinen ,men så selv en fugl ..

I alle fall hadde jeg ikke tatt med steingrunnen til høyre og kappet en del i bunn. Ser at du kunne ha hatt mere med til venstre( formatsmessig).

Blir litt smak og behag med utsnitt :):)

 

Min datter ser også en fugl..og hun har alltid rett:)

Får teste ut forskjellige utsnitt etterhvert tenker jeg:)

Takk for at du "lufter" dine synspunkt,Øyvind.

 

Mvh Bjørnar

Lenke til kommentar

 

Ser delfinen ,men så selv en fugl ..

I alle fall hadde jeg ikke tatt med steingrunnen til høyre og kappet en del i bunn. Ser at du kunne ha hatt mere med til venstre( formatsmessig).

Blir litt smak og behag med utsnitt :):)

 

Min datter ser også en fugl..og hun har alltid rett:)

Får teste ut forskjellige utsnitt etterhvert tenker jeg:)

Takk for at du "lufter" dine synspunkt,Øyvind.

 

Mvh Bjørnar

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...