Gå til innhold

Produsent info om DVD+/-R plater tilgjengenlige.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her med 3 spindler 25pk Verbatim jeg. Disse står det made in India :p

Det er altså Verbatim DVD-R DatalifePLus

Dette er Verbatim produsert av Moser Baer i India.

Min erfaring er at -R platene er av god kvalitet og funker helt utmerket på Plextor PX-708.

Derimot har jeg dårlig erfaring med +R platene fra Verbatim som også er Made in India. Disse er ikke lesbare når de brennes på 8x med Plextor og fungerer dårlig når de brennes på 4x. Joda jeg ser at andre her skryter av disse også, men jeg kommer ikke til å kjøpe flere og de jeg allerede har ender mest sannsynlig opp som frisbee.

Lenke til kommentar

Mulig dette gikk meg hus forbi et sted i tråden men:

Hvordan funker That's Write DVD+R 8X platene de selger i 25 stk spindel på Komplett?

Har noen That's Write DVD+R 4X som du skrev var bra, og de funker jo og på 6x på min NEC 2500... Så det jeg lurer på er om disse 8X platene er av noenlunde samme kvalitet?

Lenke til kommentar
Mulig dette gikk meg hus forbi et sted i tråden men:

Hvordan funker That's Write DVD+R 8X platene de selger i 25 stk spindel på Komplett?

Har noen That's Write DVD+R 4X som du skrev var bra, og de funker jo og på 6x på min NEC 2500... Så det jeg lurer på er om disse 8X platene er av noenlunde samme kvalitet?

Vet ikke hvem som produserer disse eller hvordan de er.....da komplett enda ikke har fått dem på lager. Ja jeg har en ordre på disse som har ligget inne i over en måned allerede.........

Lenke til kommentar

Hei

Første posten står det mange plater, men har du ikke testet noen av princo sine plater ??? Har akkurat nå brent min princo plate nr 800 og jeg har aldri hatt problemer med princo, Har brukt både princo 1x, 4x med og uten logo, printbare osv. Sikkert ikke de platene som er best men jeg har ikke hatt noen problemer med de og etter sept kom det vel nye batch som skal være bedre??

Har handlet for det meste med pxp og brenner og skal snart prøve meg hos norwaydisc, men det var egentlig det jeg lurte på om du ikke ville ta med hvordan de forskjellige brenneren takler princo, har brent princo med pioneer, nec, lg og asus uten prob.

RScue

Lenke til kommentar

dette er kanskje den mest nyttige tråden på hele forumet. Takker så utrolig mye! Du burde sende en kopi til komplett, eller referere til den, for det kommer virkelig ann på denne testen hvilke dvd pakker som kjøpes, hvertfall hos meg!

Utrolig bra arbeid. *gi Oc-freak pris for årets gode samaritan 2003*

Lenke til kommentar
Hei OC-Freak.

Hvordan vil du vurdere BeAll+r mot Ritek+r. Tenker nå på kvalitet og ikke pris.

Kommer mye ann på brenner. Kommer litt ann på om ritek platene har ricoh eller ritek dye også.

Ricoh setter jeg vel litt forran beALL, mens ritek er ca like bra.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan 100 DVD spindelen fra That's Write som komplett nå pusher er på nec 2500A?

Kommer ann på produsent (nei er ikke sikker på produsenten på disse).

Er det Princo er de ok i ND-2500A, er det VANGUARD: Styr unna! :thumbdown:

Uansett er det relativt lav kvalitet.

Lenke til kommentar

Hardwarebutikken selger Samsung Dvd+R 4X til 77 kr pakken (5 stk). Disse er Taiyo Yuden, og må vel kunne regnes for et av de bedre kjøpene man kan gjøre for tiden dersom man vil ha skikkelige plater :) Disse er helt sjef til Px-708A.

Her er link. Ferdig arbeid ;)

Lenke til kommentar
Hva med Samsung -R som psdata selger til 90kr for 10, er disse ok på Plextor PX708?

De er de OC-Freak lister som BeALLG4001. Jeg må si jeg er svært fornøyd med hvordan de virker på min Pioneer 105. De har ikke den drastiske økningen av feil på slutten som jeg har sett på ganske mange andre billigplater, og de fungerer bedre på 4x enn Princo 4x gjør selv om jeg brenner dem på 2x. Definitivt de billigste platene av ok kvalitet jeg har sett noe sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...