Gå til innhold

Produsent info om DVD+/-R plater tilgjengenlige.

Anbefalte innlegg

Gerrard: Hvor finner jeg EAN koden?

Innbiller meg at det er koden som står med liten skrift innerst på cd'en, om det er riktig så nei min kode begynnte med 43.

EAN eller "strek-koden" er den man scanner i butikken når man skal betale.

Er derfor på siden av pakningen

Men jeg har ikke samme plater uansett.

Mine er ikke printbare...

Arne M:

Jeg har god erfaring med 8X brenning på disse platene (ePro DVD+R 8X) med min BenQ DW1620 FW B7T9. Har ofte fått 97 kvalitetspoeng...

Har du brukt samme plater? Se EAN i tidligere post...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gerrard Skrevet 01/02/2005 : 20:48

Arne M:

Jeg har god erfaring med 8X brenning på disse platene (ePro DVD+R 8X) med min BenQ DW1620 FW B7T9. Har ofte fått 97 kvalitetspoeng...

Har du brukt samme plater? Se EAN i tidligere post...

Gikk over testene mine og jo, hadde nok resultater på Benq opp i 95 poeng.

Det var på Plextoren de værste var. Men det var på 8X jeg fikk den største variasjonen i resultater.

Har dessverre ikke EAN koda, da alle sidestykkene er kastet.

Nå har jeg 200 TY plater så tar en tid før jeg kjøper nytt.

Arne M

Lenke til kommentar

Pokker asså, standar min flaks. bestilte netopp 25 ePreformance plater fra norwaydisc. tenkte jeg skulle prøve disse siden de har fått så bra score. brenninga gikk bra ei god stund, så begynte bufferen å gå løpsk på de siste mb`eten, og når jeg testa plater i nero cd speed etterpå så låg scoren på 97 heilt til den kom til plassen hvor bufferen var ute på tur. da sank scoren til 36 og den blei selvfølgelig ikke lesbare.

har brent ot to dvd`er til, men som bare ligger på rundt 2gigabyte. de funka heilt fint og fikk score på 96 og 97. Men føler meg ikke helt trygg på dette partiet nei :( tror nok ikke jeg vil brenne for mange fulle dvd`er på disse platene.

Får håpe de nye dvd`ene er bra nok til å komme i butikken OC-Freak, og at jeg ikke vil få for mange coastere.

peewee

Lenke til kommentar

Hmmmm...De eProformance DVD+R 8X platene jeg har stort sett har hatt gode erfaringer med har serienummer PR09-3601-4019. Dette finner du på baksiden innerst på platen (ikke på plasten)

Men det er mulig jeg har fått et bra parti.

Serienummeret er vel det samme for et dårlig som et godt parti så det sier kanskje ikke så mye om hva slags plater man har fått uansett.

eProformance er ikke akkurat noe Verbatim, men det er ikke prisen heller!

Lenke til kommentar

mitt serie nummer på platene er PRO9-3601-4019 akkurat det samme som du har. er det rart at mine da skal være dårlige? eller kan det bare være uflaks med den plata??

Jeg lurer også på ein aen ting, bufferen min gikk helt til pokker og hopper fra 0-100 som ein jojo.

kan det ha någe med at jeg har ein dritt data og at an sliter med minne?

har ein

amd 900 mhz

128 sd ram

Lenke til kommentar
Jeg lurer også på ein aen ting, bufferen min gikk helt til pokker og hopper fra 0-100 som ein jojo.

kan det ha någe med at jeg har ein dritt data og at an sliter med minne?

har ein

amd 900 mhz

128 sd ram

Tror nok det kan ha noe å si.

Ihvertfall hvis man tar opp minne på andre ting.

Har merket at brennetiden øker når det er høyt minnebruk.

Selv har jeg ikke noen racer data:

AMD Athlon XP2100+

1,73 GHz

512 MB RAM

Men det holder!

Lenke til kommentar

SD eller DDR ram? for det og har jo ein god del og si.

har prøvd å stengt alle programmer når jeg skal brenne, men er noe som kjører i bakgrunnen. Har også oppdadert til siste firmware, for se om det hjelper.

men tror du mine dvd`er er av det dårlige partiet eller burde jeg få like gode resultater som deg? er også littt merkelig at bufferen går amok de siste MB.

Lenke til kommentar
SD eller DDR ram? for det og har jo ein god del og si.

har prøvd å stengt alle programmer når jeg skal brenne, men er noe som kjører i bakgrunnen. Har også oppdadert til siste firmware, for se om det hjelper.

men tror du mine dvd`er er av det dårlige partiet eller burde jeg få like gode resultater som deg? er også littt merkelig at bufferen går amok de siste MB.

DDR.....

Har kun prøvd eProformance platene fra et parti så det er ikke lett å si om jeg bare har vært heldig eller om det er andre årsaker.

Men jeg har merket en klar tendens til økte feilverier på slutten av platene....

Kanskje den bruker mer buffer for å brenne sluttpartiet?

Heldigvis har brenneren buffen underrun protection :cool:

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til dvd platene fra Lumatron? Ble kjøpt i 25 spindel til 99 kr, og er 1-4 speed. Lot seg brenne i 8 x på min Nec 2510A. Manufacturer id er ANM, og blir referet til som ukjent. På spindelen står det Made in China for Coop nordenAB.

Lenke til kommentar
Noen som kjenner til dvd platene fra Lumatron? Ble kjøpt i 25 spindel til 99 kr, og er 1-4 speed. Lot seg brenne i 8 x på min Nec 2510A. Manufacturer id er ANM, og blir referet til som ukjent. På spindelen står det Made in China for Coop nordenAB.

Har de samme platene... Manufacturer id er AML (ikke ANM som du skriver)

Drittplater... Se her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...