Gerrard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gerrard: Hvor finner jeg EAN koden?Innbiller meg at det er koden som står med liten skrift innerst på cd'en, om det er riktig så nei min kode begynnte med 43. EAN eller "strek-koden" er den man scanner i butikken når man skal betale. Er derfor på siden av pakningen Men jeg har ikke samme plater uansett. Mine er ikke printbare... Arne M: Jeg har god erfaring med 8X brenning på disse platene (ePro DVD+R 8X) med min BenQ DW1620 FW B7T9. Har ofte fått 97 kvalitetspoeng... Har du brukt samme plater? Se EAN i tidligere post... Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gerrard Skrevet 01/02/2005 : 20:48 Arne M:Jeg har god erfaring med 8X brenning på disse platene (ePro DVD+R 8X) med min BenQ DW1620 FW B7T9. Har ofte fått 97 kvalitetspoeng... Har du brukt samme plater? Se EAN i tidligere post... Gikk over testene mine og jo, hadde nok resultater på Benq opp i 95 poeng. Det var på Plextoren de værste var. Men det var på 8X jeg fikk den største variasjonen i resultater. Har dessverre ikke EAN koda, da alle sidestykkene er kastet. Nå har jeg 200 TY plater så tar en tid før jeg kjøper nytt. Arne M Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Pokker asså, standar min flaks. bestilte netopp 25 ePreformance plater fra norwaydisc. tenkte jeg skulle prøve disse siden de har fått så bra score. brenninga gikk bra ei god stund, så begynte bufferen å gå løpsk på de siste mb`eten, og når jeg testa plater i nero cd speed etterpå så låg scoren på 97 heilt til den kom til plassen hvor bufferen var ute på tur. da sank scoren til 36 og den blei selvfølgelig ikke lesbare. har brent ot to dvd`er til, men som bare ligger på rundt 2gigabyte. de funka heilt fint og fikk score på 96 og 97. Men føler meg ikke helt trygg på dette partiet nei tror nok ikke jeg vil brenne for mange fulle dvd`er på disse platene. Får håpe de nye dvd`ene er bra nok til å komme i butikken OC-Freak, og at jeg ikke vil få for mange coastere. peewee Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmmmm...De eProformance DVD+R 8X platene jeg har stort sett har hatt gode erfaringer med har serienummer PR09-3601-4019. Dette finner du på baksiden innerst på platen (ikke på plasten) Men det er mulig jeg har fått et bra parti. Serienummeret er vel det samme for et dårlig som et godt parti så det sier kanskje ikke så mye om hva slags plater man har fått uansett. eProformance er ikke akkurat noe Verbatim, men det er ikke prisen heller! Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 mitt serie nummer på platene er PRO9-3601-4019 akkurat det samme som du har. er det rart at mine da skal være dårlige? eller kan det bare være uflaks med den plata?? Jeg lurer også på ein aen ting, bufferen min gikk helt til pokker og hopper fra 0-100 som ein jojo. kan det ha någe med at jeg har ein dritt data og at an sliter med minne? har ein amd 900 mhz 128 sd ram Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg lurer også på ein aen ting, bufferen min gikk helt til pokker og hopper fra 0-100 som ein jojo.kan det ha någe med at jeg har ein dritt data og at an sliter med minne? har ein amd 900 mhz 128 sd ram Tror nok det kan ha noe å si. Ihvertfall hvis man tar opp minne på andre ting. Har merket at brennetiden øker når det er høyt minnebruk. Selv har jeg ikke noen racer data: AMD Athlon XP2100+ 1,73 GHz 512 MB RAM Men det holder! Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 SD eller DDR ram? for det og har jo ein god del og si. har prøvd å stengt alle programmer når jeg skal brenne, men er noe som kjører i bakgrunnen. Har også oppdadert til siste firmware, for se om det hjelper. men tror du mine dvd`er er av det dårlige partiet eller burde jeg få like gode resultater som deg? er også littt merkelig at bufferen går amok de siste MB. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 SD eller DDR ram? for det og har jo ein god del og si. har prøvd å stengt alle programmer når jeg skal brenne, men er noe som kjører i bakgrunnen. Har også oppdadert til siste firmware, for se om det hjelper. men tror du mine dvd`er er av det dårlige partiet eller burde jeg få like gode resultater som deg? er også littt merkelig at bufferen går amok de siste MB. DDR..... Har kun prøvd eProformance platene fra et parti så det er ikke lett å si om jeg bare har vært heldig eller om det er andre årsaker. Men jeg har merket en klar tendens til økte feilverier på slutten av platene.... Kanskje den bruker mer buffer for å brenne sluttpartiet? Heldigvis har brenneren buffen underrun protection Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kan stemme det, men tror også at jeg vil få dårligere resultater siden jeg bare har 128 sd ram. skal bli spennanes å se når jeg får testa platene på den nye pc`en Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eproformance har en tendens til å hakke på slutten av filmene mine... Tydeligvis dårlig på slutten... Skjer aldri slik på TY + Ritek plater hos meg. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Samme her.. epro 4x var ikke noe og skryte over. Mulig det er brennern min.. derfor jeg skal gå til innkjøp av en ny en.. Benq 1620A er noe og satse på? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Deffently någe å satse på. Blitt veldig billig, du har bitesetting, god media støtte, kan teste kvalitet på plater, og en stabil brenner. har ikke hatt problemer med den så langt. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) bestilte noen sånne på psdata nå : Verbatim DVD-R Media General 8X 4.7GB Advanzed AZO 25 Pack Spindel Retail http://www.psdata.no/ps.asp?it=110237&mlevel=040500 150 kr for 25 verbatim plater er vel ok? eller produserer verbatim også tøyse plater? Endret 2. februar 2005 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) har aldri hatt problemer med epro +8x (prodisc R03) her, på plextor 708A.. edit: kjøpte 2*25stk på netshop i november.. Endret 2. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Stelth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei Kan noen fortelle kort hvilke gode DVD plater en skal kjøpe, og hvor en får best pris... Takk Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Multicom er rimelige på Verbatim plater: 8x DVD-R 25stk for 119,- DVD+R platene koster det samme. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Har litt problem med å flashe DVD brenneren min: BenQ DW800A, med firmware B2H7, til B2L7. Sjekk DENNE tråden, for mer informasjon. Noen som kan hjelpe? Takk! Mvh. Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
bror Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som kjenner til dvd platene fra Lumatron? Ble kjøpt i 25 spindel til 99 kr, og er 1-4 speed. Lot seg brenne i 8 x på min Nec 2510A. Manufacturer id er ANM, og blir referet til som ukjent. På spindelen står det Made in China for Coop nordenAB. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som kjenner til dvd platene fra Lumatron? Ble kjøpt i 25 spindel til 99 kr, og er 1-4 speed. Lot seg brenne i 8 x på min Nec 2510A. Manufacturer id er ANM, og blir referet til som ukjent. På spindelen står det Made in China for Coop nordenAB. Har de samme platene... Manufacturer id er AML (ikke ANM som du skriver) Drittplater... Se her Lenke til kommentar
jendor Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå kjøres det samme 'tilbud' igjen på OBS!... 25pk CB med Lumatron DVD-R printable til 99,- Mon tro om det fortsatt er samme plater denne gangen, eller om det er et nytt parti fra en bedre produsent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå