olav74 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ok. Takker for tilbakemeldingene. Edit: Bruker i dag Traxdata DVD+RW 4.7GB 4X med mediakode RICOHJPN-W01-01. Disse fungerer meget bra. Endret 21. januar 2005 av olav74 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 klarer ikke å finne nå info om: ProdiscF01 her inne. Ser det er info om både ProdiscF02 og ProdiscF03 men ikke F01. har ikke litt info om disse platene også ? eProformance DVD-R 4.7GB 8X Manufacturer Name : [Prodisc Technology Inc.] Manufacturer ID : [ProdiscF01] Jeg har brent noen hundre stykker av DataWrite Classic (Greytop) 8x DVD-R som er ProdiscF01, og er meget fornøyd. Mener OCFreak har kommentert disse diskene før i denne tråden, så jeg foreslår at du søker. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Har bare noen få spørsmål: Hvordan er kvaliteten på DISSE platene? Er ikke disse ovenfor helt samme sort som DISSE' Modellen heter vell: That's write: TW-DVD+R100T4X. Vil du anbefale meg å kjøpe dem, eller heller gå for noen dyrere plater? Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hei!Har bare noen få spørsmål: Hvordan er kvaliteten på DISSE platene? Er ikke disse ovenfor helt samme sort som DISSE' Modellen heter vell: That's write: TW-DVD+R100T4X. Vil du anbefale meg å kjøpe dem, eller heller gå for noen dyrere plater? Hilsen Daniel aka. _Adler_ Styr unna that's write 4x +R og -R (samt samsung 4x +R og -R), disse er ganske dårlige. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uff uff. Lest litt på denne tråden, og blir ganske oppgitt. Kjøpte tidligere 50 stk (25x2) Verbatim + plater på tilbud på Elkjøp, til 149,- pr spindel. Nå har jeg straks en AOpen 8x DVD ± RW Double Layer. Så, enkelt spørsmål. Hvilke plater anbefaler dere til denne? Vil helst gå for + plater, da jeg vet at disse funker i mine dvd-spillere... Gjerne plater som finnes i 25/50 spindel. Cover har jeg nok av. Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har nå kjøpt en haug med Verbatim DataLifePlus Advanced AZO DVD-R 8x, 25-pk cakebox. Med DVD-Identifier dukker dette opp: ------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD-R:MCC 02RG20 ] ------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R] Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.] Manufacturer ID : [MCC 02RG20 ] Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4,489.3MB = 4.38GB (4.71GB)] Recording Speeds : [1x , 2x , 4x] [6x And Higher Might Not Always Be Detectable] ------------------------------------------------------- Er dette bra plater? Har ikke så mye peil på dette... takker for svar :!: Endret 24. januar 2005 av mbergs Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har nå kjøpt en haug med Verbatim DataLifePlus Advanced AZO DVD-R 8x, 25-pk cakebox.Med DVD-Identifier dukker dette opp: ------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [DVD-R:MCC 02RG20 ] ------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD-R] - [DVD-R] Manufacturer Name : [Mitsubishi Chemical Corp.] Manufacturer ID : [MCC 02RG20 ] Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4,489.3MB = 4.38GB (4.71GB)] Recording Speeds : [1x , 2x , 4x] [6x And Higher Might Not Always Be Detectable] ------------------------------------------------------- Er dette bra plater? Har ikke så mye peil på dette... takker for svar :!: JA Etter min erfaring noe av det beste du kan få tak i..... Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Javel? Har jeg gjort et godt kjøp? Hva er det som er bra med platene? Er jente og helt fersk når det gjelder dette... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Javel? Har jeg gjort et godt kjøp? Hva er det som er bra med platene? Er jente og helt fersk når det gjelder dette... Om det er et bra kjøp avhenger av hva du betalte for dem Prisen for disse ligger vel på rundt 150 kr for 25 pakken + porto. Betalte du dette eller mindre vil jeg anse det som et meget bra kjøp. Edit: Det som er bra med platene er at de får lave feilverdier ved kvalitetstester; De "hakker" ikke under avspilling, leses og brennes av de fleste DVD -brennere og er svært holdbare. At de har livstidsgaranti fra produsenten sier vel sitt De kan også ofte brennes på høyere enn sertifisert hastighet med gode resultater Endret 24. januar 2005 av Gerrard Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg kjøpte 300 plater for 414 kroner. Med prisgaranti.. Lefdal.. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg kjøpte 300 plater for 414 kroner. Med prisgaranti.. Lefdal.. WHAT??? Åssen mekka du det?? På hvilken Lefdal? Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kostet 249,- pr spindel på Lefdal, og veldig myyyye mindre et annet sted! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kostet 249,- pr spindel på Lefdal, og veldig myyyye mindre et annet sted! You lucky bastard !!! Hvor er "et annet sted"?? Lenke til kommentar
mbergs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det får jeg ikke lov å fortelle av Lefdal...... de tapte nemlig 2600 kr på meg.....hehe Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det får jeg ikke lov å fortelle av Lefdal...... de tapte nemlig 2600 kr på meg.....hehe håhåhåh!! Ja det svir å være billigst! Tipper de setter ned prisen i mårra. Either way er det store muligheter for billige go'plater! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Javel? Har jeg gjort et godt kjøp? Hva er det som er bra med platene? Er jente og helt fersk når det gjelder dette... Det er mye mulig at du er jente, men du er faen ikke fersk når det kommer til å gjøre kupp! 300 Verbatim-plater for litt mer enn 1 krone platen er sensasjonelt. *notere stort pluss i margen* Hvor lang i maska ble Lefdal-karen/damen? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 mbergs: Måtte du først kjøpe alle platene til full pris eller dokumenterte du bare at platene var billigere et annet sted og så fikk du kjøpe så mange plater du ville til denne prisen? Hvilken Lefdal forretning var det? Det er jo ikke no farlig å si det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Måtte du først kjøpe alle platene til full pris eller dokumenterte du bare at platene var billigere et annet sted og så fikk du kjøpe så mange plater du ville til denne prisen? Gjør du det sistnevnte, kan de trumfe deg med prismatching. Skal man følge prisgarantien til punkt og prikke, må man kjøpe tingene først, gå ut av butikken, gå inn igjen og dokumentere prisforskjellen for så å benytte seg av garantien. Elns. Tungvint iallefall, og med mange fall-lemmer. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dritbra kupp... :!: Masse tråder om fremgangsmåten på Lefdal, men: Man må kjøpe varene først til full pris, så må man ut døra, og så kan man gå inn igjen og få igjen pengene... ellers får du ikke benyttet prisgarantien. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) 414 kr for 300 gir 34,50 for en 25-pakning. Med litt triksing kan man da kalkulere seg fram til at prisen på stedet det ble prismatchet med må ha vært 106 kr, som er det de koster hos Datashop: http://datashop.no/product_info.php?products_id=17783 Vel, 106 kr var ihvertfall prisen inntil nylig. Nå koster de 107,80. Endret 25. januar 2005 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå