ExtremeGo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei ! Jeg var så heldig å få pcen til min far , han sa det var noe galt med hk. Her er delene han har Corsair xms 4x2 gb 1333 mhz Gigabyte ultra durable 3 skjermkortet står det bare gigabyte på ..? Ocz vertex ssd samsung bluray spiller noctua vifter x2 Jeg har en pc med følgende komponenter asus p7p55d pro HK Intel i5 750 hk 4GB ram av noe slag Club3D HD Radeon 4890 så kommer spørsmålene mine Hvordan finner jeg ut hva skjermkortet heter ? Hvordan vet jeg at hver enkel komponent funker ? Jeg trenger isåfall et nytt hk, hvilket ? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Gpu: prøv og ta ut den du har på din pc og boot opp pcen og se om du får opp navnet der alle specsa på pcen din er. Har du spurt faren din om han hsr noen cder? Når det kommer til defekt eller ikke, må du bare prøve på din pc, altså plugg and unplugg. Er faren din 100% sikker på at hk er problemet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) http://www.hwinfo.com/download.php Fin for å se informasjon om hardwaren du har. Du skriver ikke nok om din far sin HW til å kunne sammenligne dem (og så si hva som er best). De fleste komponenter er merket med modell/serienummer så du kan lese det av manuelt i mange tilfeller. Endret 5. januar 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 På skjermkortet så står det nok en hvit lapp med noe skrift på, på den motsatte siden av hva viftene sitter på, gjør det på de aller fleste skjermkort. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Sjekk Cpu også. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Her er bildet av skjermkort og HK , CPU er amd phenom II. HK er gigabyte ultra durable 3 am3. Hvordan kan jeg finne ut hva skjermkortet heter? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Send bilde. så kanskje vi klarer å finne det ut, enkleste hade vært å plugge i maskinen og lastet ned GPU-Z. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Ja men jeg kommer ikke inn på denne pcen , også har jeg tatt ut alle deler . Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja men jeg kommer ikke inn på denne pcen , også har jeg tatt ut alle deler . Prøv da å ta bilde. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Du tar Rammen fra hans ihvertfall. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Men er det mulig å ta skjermkortet fra pappa sin pc og i min pc og starte pcen ? Har også en ssd disk og vanlig disk som jeg skal ha på den Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Men er det mulig å ta skjermkortet fra pappa sin pc og i min pc og starte pcen ? Har også en ssd disk og vanlig disk som jeg skal ha på den Ja. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 AMD phenom II HDT90ZFBK6DGR er prosessoren, er denne bedre enn Intel i5 750? Begge to er fra 2009 så er ikke det nyeste . Isåfall trenger jeg bare nytt hk Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Bruker amd phenom II prosessoren sammen med gigabyte Radeon HD 6770. 4GB ram 1600 mhz Kjøpte meg en Samsung 24" skjerm med HDMI . Så tenkte jeg å bestille denne https://www.komplett.no/gigabyte-ga-970a-ds3p-socket-am3/805456 er veldig fornøyd med oppsettet og gleder meg til alt er ordnet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå