Thomas :-) Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg selge det gunn at jeg skal ikke bruke fargelys , og vil har ny big towen. lokk sigg. el *fjernet* Lenke til kommentar
shebban Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ville anbefale deg å lese forums regler! Denne threaden vil stenges av mod vil jeg tro! Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Vil berre seie deg at når vi trykker på linken. kan vi gå inn og endre annonsa di.. det er ikkje bra. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Uansett , jeg driter i at han har brutt en regel , det dere har gjort med annonsen hans er bare teit og barnslig . Skam dere små barn! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Uansett , jeg driter i at han har brutt en regel , det dere har gjort med annonsen hans er bare teit og barnslig . Skam dere små barn! Usj, noen har vært i forkjøpet! Nuvel. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hvorfor skal alle skrike ut om hva vi kommer til å gjøre tro? Vi selger ikke ting i forumet vårt, det har vi bruktmarkedet for. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg