smort1 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Fine farger, og den speilingen er jo en åpenbaring....! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Flott lys, speiling og farger ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Fantastisk speiling! Jeg ville kutta litt i toppen slik at bryggekanten kom midt i bildet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Rigtig godt spil i farverne fra det smukke Norge...Glæder mig til at rejse der hen igen ...vh Sus Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 nydelig bilde og en flott speiling Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ja, dette måtte jo komme fra deg med de fargene og speilingene. Kanskje har jeg ikke sett akkurat dette bildet før, men hvertfall et liknende der kruset vann skjærer seg som en kile gjennom speilingen. Flott lys og dybdeskarphet henter fram fargene og godt med detaljer. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Mange takk for kommentarene: smort1,Ragnar,Rolf Magne, Sussss, Knut S og Roar. # Ikke sikkert jeg har presentert dette tideligere,men motivet har jeg tatt bilder av til alle årstider. # Senterplassering vil gi kritikk på alle fotobaser,mener at ved speiling er det 2/3 og 1/3 som gjelder? #Det er ikke hver gang fargene blir beholdt så lenge som her. Egentlig er vannet en elv som som er ganske bred,men strømningen går ikke jevnt over det hele vilket kan sees ganske ofte og blir ofte med på bildene også. Mage takk ,dere! Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Vakkert og spesielt flott ble det med den speilingen som gjør mye for helhetsintrykket.Et godt motiv fint presentert. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Vakkert og spesielt flott ble det med den speilingen som gjør mye for helhetsintrykket.Et godt motiv fint presentert. Takk så meget Bjørnar! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er et flot vinterbillede, i fine klare farver, lys og spejling. Mvh. John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg