vidor Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, M50 bassen er dyp og kansje en smule mye for de som ikke liker mye bass. Innebygget loudness er et tveegget sverd. Det funker bra på lavt lyttevolum men blir over-the-top når man skrur opp volumet. Lydkvalitet er så subjektivt og det er vanskelig å vite hva andre foretrekker. For de som liker flat lyd er nok M40 et bra valg. Den er jo en god del lavere i pris også som en pen bonus. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Veldig pen pris på Bowers & Wilkins P5 nå.. Selv har jeg AKG K551 som også selges til veldig pen pris nå, ville valgt dem foran M50, men de er kanskje for store for deg? 1 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Hittil kun testet ATH-M50, og synes de ble for store. Tenker å teste ut HD 25, Urbanite og Momentum. Faktisk vurdert B&W P5 tidligere, men får ikke testet de ut siden HiFi-klubben ikke har de på lager for tiden. Vil du anbefale de? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har ikke hørt nok på dem til å si noe, men de fikk ganske pene omtaler og folk jeg kjenner som har dem er veldig fornøyde. Det eneste var at man betalte nok en del for designen, men hvis du får dem til den prisen er jo ikke det relevant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå