cenenzo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hvilken valgfag er det fordel å velge i andre året Dataingeniør? Vil gjerne gjøre et smart valg når jeg skal velge valgfag.' nedenfor er et av valgfagene jeg kan velge. Begrunn gjerne hvorfor jeg bør velge faget. ITF11012 - .NET - 10 sp. ITF20006 - Algoritmer og datastrukturer - 10 sp. ITF21013 - Android-programmering - 10 sp. ITD33514 - Bildebehandling og mønstergjenkjenning - 10 sp. ITM30210 - Informasjonsarkitektur - 10 sp. Endret 5. januar 2015 av cenenzo Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er selv utdannet dataingeniør. ITF2013 vil jeg på det sterkeste anbefale deg. Det er stor etterspørsel på å utvikle apper (som oftest bruker andriod teknologi). .NET er også ett annet alternativ som det også er stor etterspørsel om. .NET er microsoft sin teknologi, og tilsvarer "Java"-plattformen. Hadde jeg vært deg så ville ha valgt .NET eller andriod uten tvil. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg ville valgt: ITF20006 - Algoritmer og datastrukturer - 10 sp. ITD33514 - Bildebehandling og mønstergjenkjenning - 10 sp. Dette er fag som ikke "går ut på dato". Jeg lærte .Net en gang i tiden, og kunne sikkert ha gjort noe fornuftig i dag, men det er mye som har forandret seg ila. 10 år. Android virker ikke spesielt vanskelig å lære seg, noe jeg kan takke grunnkunnskapene for (generell programmering, algoritmer og datastrukturer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå