Gå til innhold

Beste teleselskap derre synest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder dekning, har du hovedsaklig to valg:

Netcom og Telenor.

Begge disse har dekningskart på sine hjemmesider.

 

Andre teleselskaper bruker basestasjonenene til Telenor og Netcom. For eksempel er Talkmore et datterselskap av Telenor, og gir deg Telenor-dekning.

 

Så bør du sjekke de stedene hvor du ofte oppholder deg.

Du får ikke dekning fra både Telenor og Netcom i samme abonnement.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Og hva er den beste mobilabonnement derre synest?

 

Det som passer ditt bruksmønster og evnt krav/ønsker om dekning
I og med at alle tilbyr fri tale/sms/MMS er det dataforbruket som definerer "bruksmønster". Men sjekk hva det koster å overskride datakvoten. Noen steder settes farten ned, andre steder må du betale i dyre dommer per Mb.
Lenke til kommentar

https://nettbutikk.djuice.no/mobil/apple-iphone-6-16gb-gold-telenor-b2c/#!

 

8.4k for 5GB abbo. Grei pris det. Alltid greit med ekstra data og 5GB er ikke overdrevent mye med et moderne bruk.

 

Om du vil kjøpe telefon til fullpris og abbo utenom kan jeg anbefale talkmore. 298,- for 5GB og du får to mnd gratis ved verving.

 

Kåret til mest fornøyde kunder en rekke ganger.

Pris blir stort sett det samme etter hva jeg kan se.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-366407

Bestem deg gjerne først for Netcom- eller Telenor-dekning. Deretter kan du bruke en priskalkulator for å finne riktig abonnement for deg, eksempelvis denne: http://www.tek.no/mobilabonnement

Sjekk tidligere telefonregninger eller min side, for å finne ut snittforbruket ditt. Så kan du deretter sjekke om det lønner seg å kjøpe med eller uten mobil.

Lenke til kommentar

Beste priser er vell Banzai som har.
Beste dekning for min del er Netcom (bruker Tele2), så det er derfor jeg bruker det, men dette er opp til hvor hver enkelt person bor og oppholder seg.

Både Chess, OneC, Tele2, Djuice og Netcom har omtrent samme priser på de fleste abn, så om du ønsker en av de store operatørene er det stort sett det samme hva du velger. (Alle har 199 for 1GB og fri bruk, litt forskjellig datamengde inkl for 299)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...