DraZeN Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Skal kjøpe meg ny hjemmekinoforsterker da den gamle gikk føyken nå ! Står mellom 2 stk fra denon , den ene er billigere og kraftigere mens den andre koster litt mer men ser veldig bra ut! Hifiklubben Den dyreste med 6 utganger Hifiklubben Den billige satt ned fra 4k til 2.5 k , ser jo veldig bra ut og ifølge specs er den kraftigere , hvilken syns dere jeg skal kjøpe ??? Hadde jo vært greit å spare 1.5 k viss det valget er best! Hva er best , og hva synes dere jeg burde ta ??? Edit: student med dårlig råd Edit2 : skal koble to cerwin vega v10 f og to jamo sl80 og en aktiv sub på den kanskje en senterhøytaler senere Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ville valgt den billigste. Du trenger ikke 6 kanaler, ikke så mye vits med senterhøyttaler bak. Bortkastet å investere i en kanal som aldri brukes. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ville valgt den billigste. Du trenger ikke 6 kanaler, ikke så mye vits med senterhøyttaler bak. Bortkastet å investere i en kanal som aldri brukes. kjøp den billigste de pengene du sparer kan du jo senere bruke til senter men det kan også være lurt med en 6kanals (har selv angrett menge ganger at jeg ikke kjøpte 7kannals) tror også den greier høyttalerene dine ganske bra men det er jo heller ikke så mange filmer der ute som er dekodet i 6,1 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Høres fornuftig ut , tror ikke jeg blir å ha en senter bak nei ! Vet ikke engang om jeg skal ha en center framme engang! Er ikke så hardcore hjemmekino dude . Men en senter fra B&W hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå