RoyMidtrud Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hakkespett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Flaggspetten i flott positur. Kanskje kunne du økt skarpheten noe. 228 mm. er ikke all verden på en flaggspett så jeg tipper at her har croppverktøyet vært i bruk for skarpheten ser ut til å ha vært noe lidende - muligens også støyfjerning. Jeg ville forsøkt å skjerpe med hvertfall et klikk, kanskje to. Hvis du synes at nå ble det for mye så kan det reduseres noe uten å fjerne hele siste klikk. Da går du direkte til rediger og velger uttoning så får du opp et verktøy der du kan redusere. Bruker du engelsk versjon så blir det å klikke Edit og Fade. Dette kan brukes på de fleste verktøy og filter, men husk at det er alltid aller siste operasjon som dukker opp i Fade. Lys og farger er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
RoyMidtrud Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Problemet er at den var veldig langt unna, og det var skygge i ansiktet på fuglen. Jeg bruker også en rimelig linse som er uskarp på det nærmeste zoom 300mm Og jeg bruker lightroom og ja jeg fjernet støy. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg