Comox Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Monk for a while Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nok et godt bilde fra verden der ute. Har sett på bildene dine at de har stor spredning i geografi og tema. Synes de er interesante, enten det er en veipost eller munkebarn i Burma. Fin dokumentasjon du viser. Flottingz! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Spennende fra andre deler av verden, slik mange av de andre bildene også viser. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Comox Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg tar foto av det jeg ser når jeg kommer frem på reise. Det bliver mindre i hverdagen ? too busy. Comox Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kanskje tråkker jeg i salaten når jeg er litt inne på tanken å kutte oppe så utspringengene der blir borte. Dermed senkes betrakters blikk og oppmerksomheten går direkte på de to guttemunkene som er fint plassert i flata. Ingenting å si på lys, farger skarphet og detaljer her. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg