Gå til innhold

Backpacker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje mangler det litt rød chilly her som villa dempa noe av bygningsmaken på suppa - he he.

Jeg har jo sjøl tråkla meg gjennom 13-14 land som backpacker i -72 til -73, men kan liksom ikke huske en slik følelse som dette. Men så er det jo over 40 år siden.

Et spennende og kreativt sammensurium av et bilde som man blir sittende og se litt på for å finne ut av hva man egentlig ser her.

 

Roar

 

Roar

Lenke til kommentar

Luftig urbant foretak som utstråler en slags ..tidsreise ..

motiv. Likte at det virket litt lystig ,fargene var viktig.

 

Takker fro den Øyvind. Du nevner tidsreise, og det var vel egentlig et nøkkelord jeg hadde i underbevisstheten et sted som var godt å få frem. Jeg tenker ofte i temaer som reiser og bevegelse og dessverre for noen, alt på en gang. mvh Ingvald

Lenke til kommentar

Kanskje mangler det litt rød chilly her som villa dempa noe av bygningsmaken på suppa - he he.

Jeg har jo sjøl tråkla meg gjennom 13-14 land som backpacker i -72 til -73, men kan liksom ikke huske en slik følelse som dette. Men så er det jo over 40 år siden.

Et spennende og kreativt sammensurium av et bilde som man blir sittende og se litt på for å finne ut av hva man egentlig ser her.

 

Roar

 

Roar

 

Mange Takk Roar : ) Livet handler for meg mye om en reise. Også om jeg står stille. Prøver ofte å overgå det rent aktuelle for ved å knytte flere element sammen som på en måte også gjøres i drømmer. Takk for interessen . Mvh Ingvald

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...