Kurt Lekanger Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 – G Flex 2 er for de som vil skille seg ut fra mengden.Her er LGs neste generasjon bøyde mobiltelefon Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 dette med selvreparerende deksel har jeg liten tro på kommer til å fungere i praksis, og ble ikke den første flexen bare en stor flopp? 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 En ting skal LG ha. Å ha knappene på baksiden er en god ide. Jeg trykker aldri på knapper ved en feiltagelse. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 dette med selvreparerende deksel har jeg liten tro på kommer til å fungere i praksis, og ble ikke den første flexen bare en stor flopp? Lakken på G Flex funker fint, med mindre seriøse riper. Denne skal være enda bedre. Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hmm, har lyst på en Snapdragon 810 da. 1 Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 "Får Snapdragon 810, MINDRE og mer høyoppløst skjerm og eventuelle riper i dekselet skal bli borte av seg selv, lover LG." Jippi, mindre skjerm! Kanskje en brukelig telefon som ikke på str med et A4-ark. "5,5 tommer" ... Kan ikke noen bare lage en god, toppmodell-ish telefon på 4-4,5 tommer? Som ikke er Sony, vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå