Ragnar Skj Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Slutt på båtsesongen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 ...hvis du ikke har isbryter. Fint miljø/stemningsbilde med et fint lys. Artig navn på havna..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 ...hvis du ikke har isbryter. Fint miljø/stemningsbilde med et fint lys. Artig navn på havna..... Hei Pentaxen Ville bare vise det faktum at småbåtsesongen er over, hvilket jo går fram av bildet. Ellers er dette er enkelt bilde, og venter ikke så mange kommentarene her. Men jeg er glad for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Synes bilde hadde et fint utsnitt og fine toner og lys. Hadde selv en liten båt en gang og hadde flere fine turer om vinteren,havet er sjelden så stille som da. Men kulden er ikke å spøke med på denne tiden. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 God vinterstemning ved båthavnen. Flytebrygga gjør god dybde i bildet, og fin komposisjon. Slik stemning er en sjeldenhet her på Vestlandet Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er da et fint stemningsbilde dette, god dybde og fint lys Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Hei Øyvind, Rune og Rolf Magne Er glad for at dere ville kommentere bidraget mitt ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 helt klart ett stemingsbilde, man kan jo nærmest kjenne kulden helt hit. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 helt klart ett stemingsbilde, man kan jo nærmest kjenne kulden helt hit. Hjertelig takk for din kommentar Knut ! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jo, hvorfor ikke - litt sånn hverdags dokumentarisk - samt at jeg humrer litt over analogien i skiltet hvordan båtfolket nyter boblene i glasset på sommerstid mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Jo, hvorfor ikke - litt sånn hverdags dokumentarisk - samt at jeg humrer litt over analogien i skiltet hvordan båtfolket nyter boblene i glasset på sommerstid mvh Jan Hei og takk for kommentaren. Boblehavn kan vel assosieres med andre bobler også, slett ikke utenkelig. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fortellende bilde..ryddig, rent..og pent kompet. Fint lys og naturlige farger, liker dette Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Fortellende bilde..ryddig, rent..og pent kompet. Fint lys og naturlige farger, liker dette Mvh Oddmund Supert at ville kommentere bildet. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg