Redaksjonen. Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 - Unngå lysende skjermer på kvelden som om livet ditt avhenger av det.Mobilbruk på kvelden kan koste deg livet Lenke til kommentar
henrikdosvik Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ved jailbreaking av iphone kan du laste ned en tweak som gjør lyset på skjermen gulere etter solen har gått ned Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 5. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2015 vel, jeg lever enda Så bra, da har vi motbevist hypotesen om at alle som bruker mobil på kvelden dør umiddelbart. AtW 15 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er dette Se & Hør eller en seriøs nettside? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Tror jeg er imun mot dette.. Jeg kan godt sjekke mail, snapchat, og facebook når jeg har lagt meg. Og 5 min seinere har jeg ofte sovnet Sitter gjerne på laptopen flere timer før jeg legger meg også.. Men trøtt om morgenen er jeg vel uansett Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå var det jo ikke *å sovne* som var problemet, men at det tar lengre tid å nå dyp søvn. (skriver han på sin smart phone i senga)... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er samfunnet det er noe galt med, ikke min naturlige døgnrytme. Føkk samfunnet. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg sitter forran 3 lyse og skarpe PC skjermer og når jeg legger meg sjekker jeg div. ting på mobilen i senga før jeg sovner. Ikke noe problemer med søvn her. Jeg sover kanskje 5-6 timer hver natt. Trøtt er jeg uansett hvor lenge jeg sover. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kan bruke night mode da, hjelper ikke det..? Lenke til kommentar
thenden Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Den heter for øvrig F.lux og finnes i Cydia. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 De to som melder om å sitte på skjerm før de legger seg melder også om tretthet. Jeg krever at mine undersøkelser blir gjenstand for egne artikler(sponsede, helst) på tek. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Da blir ikke jeg gammel iallefall, som sitter med PC/Tablet hver bidige kveld. Lenke til kommentar
nulleut Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 For android: Twilight For windows: F.lux Lenke til kommentar
Micko Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jailbreak iPhonen din og installer f.lux. Endrer automatisk fargetemperaturen på skjermen når sola går ned, slik at lyset ikke er blått og ekkelt men mer mot stearinlys. Finnes også til Windows, Mac og Linux. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Vel, jeg foretrekker faktisk å lese ett kapittel eller tre i en (papir)bok i sengen før jeg legger meg til for å sove.Når jeg har lest samme setningen 3 ganger og fortsatt ikke husker hva jeg nettopp leste, da er det på tide å legge fra seg boken og prøve å sove istedet. xD...bare så synd jeg så sjelden følger min egen anbefaling om å gå fra PCen minst en time før jeg legger meg (så denne artikkelen inneholdt ikke akkurat noe nytt), da jeg vet at å gå rett fra PC-skjermen til sengen gjør at det tar lang tid før jeg får sove. :/ Menneh...denne her: "...som forsøker å redusere det blå lyset fra skjermen, og dermed gjør bildet gulere." Er dette ett forsøk på å si at disse gule Gunnar brillene faktisk er verdt å investere i? https://www.komplett.no/search?q=gunnar Endret 31. januar 2015 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg