Leo21 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 God dag allesammen. Som dere ser, så kunne jeg gjerne trengt litt hjelp til en oversettelse av en norsk tekst og til spansk. Gi lyd fra dere om dere kunne hjulpet meg. Teksten er om fotballklubben Real Madrid, så om noen har en framføring om Real Madrid liggendes på Spansk så tar jeg gjerne imot det også. :-) Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er nok ingen her som gidder å gjøre leksene dine. Om du skal ha et realistisk håp om hjelp må du gjøre en innsats med oversettingen selv, legge ut teksten, så kan vi rette eventuelle feil. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Det er nok ingen her som gidder å gjøre leksene dine. Om du skal ha et realistisk håp om hjelp må du gjøre en innsats med oversettingen selv, legge ut teksten, så kan vi rette eventuelle feil. Okey, det kan jeg gjøre. Kan du noe spansk da? Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Har spansk nivå 2, vg1. Vet ikke om jeg kan nok til å hjelpe deg, men hvis du legger ut din versjon(på spansk) kan jeg prøve å rette opp feil. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Har spansk nivå 2, vg1. Vet ikke om jeg kan nok til å hjelpe deg, men hvis du legger ut din versjon(på spansk) kan jeg prøve å rette opp feil. Tusen hjertelig takk. Jeg sier heller ikke nei takk om du kunne gjort setningene enklere, da jeg tross alt skal framføre dette. :-) Her er teksten: Buenos Dias, ahora voy a hablar de mi club favorito el Real Madrid. Real Madrid es un club español que viene de madrid y el club está actualmente dirigido por Carlo ancelotti Real Madrid es el Club más grande del mundo y todos los grandes jugadores están jugando allí. Cristiano Ronaldo es un futbolista de Real Madrid, y ha sido nombrado mejor jugador de fútbol del mundo dos veces consecutive. Real Madrid tiene muchos admiradores en el mundo y en particular muchos en España. ''Real Madrid tiene muchos apodos como los blancos, los madridistas etc. Madrid también es el Club más exitoso, porque han ganado 32 títulos en la Liga española y 10 Campeones de títulos de liga, la cual es un récord. Ganó el año pasado el real madrid liga de campeones 10 una vez más, pocas ningún otro equipo ha claramente. Madrid también ganó la Copa de España y la Copa del mundo por equipos de clubes del año pasado. La Presidenta de madrid llamado Florentino Pérez y es uno de los hombres más ricos del mundo. En el real madrid, es un montón de grandes jugadores que han jugado, entre otras cosas, beckham, ronaldo y zidane. La canción se ha vuelto muy popular y Y la canción es una de las canciones más populares de fútbol. Al final quiero decir algo acerca de valdedbas, gimnasio arena a Madrid. Valdedbas tiene más de 100 campos de fútbol, varias calles y muchos restaurantes. Endret 5. januar 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ahora voy a hablar sobre Real Madrid; mi equipo favorito de fútbol. Real Madrid es un equipo español que viene de madrid y, actualmente, Carlo Ancelotti está el jefe del club. Creo que Real Madrid es el equipo más grande del mundo porque muchos jugadores famosos están jugando allí. Cristiano Ronaldo es un futbolista de Real Madrid, y ha recibido el título como el jugador de fútbol más mejor dos veces. Real Madrid tiene muchos admiradores en el mundo y en particular muchos en España. ''Real Madrid tiene muchos apodos como los blancos, los madridistas etc. Real Madrid también es el club más exitoso - han ganado 32 títulos en "La Liga" y 10 Campeones de títulos de liga, la cual es un récord. El año pasado, Real Madrid ganó la liga de campeones 10 una vez más, y ningún otro equipo ha ganado tantas veces. Madrid también ganó la Copa de España y la Copa del mundo por equipos de clubes del año pasado. El Presidente del equipo se llama Florentino Pérez y es uno de los hombres más ricos del mundo. En Real Madrid, es un montón de grandes jugadores que han jugado, entre otras personas como Beckham, Ronaldo y Zidane. La canción del equipo es una de las canciones más populares de fútbol. Al final quiero decir algo acerca Valdedbas, gimnasio arena en Madrid. Valdedbas tiene más de 100 campos de fútbol, varias calles y muchos restaurantes. Det er helt sikkert ikke perfekt, men tror jeg fikk rettet opp i de mest åpenbare feilene/manglene Det er noen setninger jeg ikke skjønte helt, så får se om noen andre har noe å bidra med. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Tusen hjertelig takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå